ZIP Begransninger
Fra : Ukendt

Dato : 11-04-04 14:36

Hej NG

Findes der ikke en guide på netter til hvordan man fjerner alle
begransninger på en 3år gammel ZIP 30???

Eller er der en der er behjælpelig med en detaliret beskrivelse om hvor de
sidder og hvordan man fjerner dem???

Hilsen Dan

Fra : KlausB

Dato : 17-04-04 19:55

Hej Dan

Hvis den er 3 år gammel er det en "New Zip" ligesom min skulle jeg mene,
også en 30¨er. Det er også den med HYper 2 motoren.

Hvis det er modellen kan jeg godt hjælpe dig med info

Venlig hilsen KLaus

New Zip 30 2001

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 18-04-04 11:07

"KlausB" <h51@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis den er 3 år gammel er det en "New Zip" ligesom min skulle jeg mene,
> også en 30¨er. Det er også den med HYper 2 motoren.

Det er nu godtnok Hiper 2 motoren den er monteret med ;)

Der sidder:
Ringe i variatoren
Et blindrør på udst.
Udst. er meget "sløv" pga. katalysator. Skift hele udstødningen istedet for
En rist mellem luftfilter og karburator. Husk at dys et par numre op når du
fjerner den

Så burde den køre godt igen.

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : KlausB

Dato : 18-04-04 21:57

Hej Ng

My Bad

Korrekt Hans-Jacob
det var vidst også dig der gav mig info, den går sku rigtig godt nu

Venlig hilsen Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-04 13:58

Hej Igen...

Nu har jeg fået en Proma Legal udstødning på, skiftet studsen til en 21mm
skiven er pillet ved variatoren der er kommet en 80ér dysse i.

Men pisset vil ikke over de 55km/h
Og den har ikke noget speciaelt optræk

Er der en logisk forklaring på hvorfor den ikke løber hurtigere????

Er der en skive i den bagerste kobling????

Hilsen Dan

Fra : Brian A.

Dato : 02-05-04 15:08

"OZ9DG" <dan53m[a]hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg fået en Proma Legal udstødning på, skiftet studsen til en 21mm
> skiven er pillet ved variatoren der er kommet en 80ér dysse i.

Det med dyser er en helt lille videnskab, du kan ikke regne med at du kan
smide en 80'er i og så er den i vinkel.

> Men pisset vil ikke over de 55km/h
> Og den har ikke noget speciaelt optræk

Har du også skiftet rullerne?

> Er der en logisk forklaring på hvorfor den ikke løber hurtigere????

Det er der sikkert, men det er svært at svare på når man ikke lige selv har
rodet med den :)

> Er der en skive i den bagerste kobling????

Måske, har du søgt lidt på google?

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 02-05-04 18:42

"OZ9DG" <dan53m[a]hotmail.com> skrev i en meddelelse
bla bla

Hvad årgang er den?

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-04 21:12

> bla bla
>
> Hvad årgang er den?

efter forsikrings papirene er det en 2001.