Parodi på "Afrika"
Fra : Mikey78

Dato : 11-04-04 13:52

Hej NG.

Jeg hørte engang for nogle år siden en parodi på nummeret "Afrika", som
istedet hed "Aviserne nede på grillbaren" eller sådan noget.
Det var hylemorsomt, og jeg tror at enten Selvsving eller Gramsespektrum
stod bag, men jeg har bare ikke kunnet finde det nogen steder.

Er nogen af Jer bekendt med nummeret, og kan I fortælle mig hvem der har
lavet det?

Med venlig hilsen

Mikey

Fra : Søren Olsen

Dato : 11-04-04 14:37

> [...]
> stod bag, men jeg har bare ikke kunnet finde det nogen steder.
>
> Er nogen af Jer bekendt med nummeret, og kan I fortælle mig hvem der har

Gramsespektrum.

Fra : Frøken Damgaard

Dato : 11-04-04 15:00

Du kan i øvrigt høre nummeret+ se musikvideoen på:
http://www.dr.dk/skum/gramse/ (side 4)

FF

Fra : Mikey78

Dato : 12-04-04 19:09