Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Flimmer på TV out!!
Fra : Lasse Jensen

Dato : 11-04-04 10:55

Hej Alle

Når jeg tilslutter min pc til fjernsynet via et S-VHS kabel får jeg en masse
flimmer på tvet. Mit grafikkort er et Radeon 9600. Når jeg ser egenskaberne
for tvet på pcen står der Maks. rapporteret opløsning 1024*768 og en
opdateringsfrekvens på 60 Hz. Kan man på nogen måde tvinge den ned på
800*600 og så 50 hz som jeg mener tvet kører med?

Er jeg halt galt på den eller er der nogen andre forslag til hvad der kan
være i vejen?

Lasse J

Fra : Kenneth

Dato : 21-04-04 13:03