Porno Lasse
Fra : Morten

Dato : 11-04-04 00:56

Hejsa.

Nogen der ved hvad porno lasses eks kæreste hedder ( Trine? ) og evt om hun
har været med i nogle film?

Fra : Peter

Dato : 11-04-04 14:02

"Morten" <MortenIV@yahoo.dk> wrote in message news:<407888f1$0$427$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> Hejsa.
>
> Nogen der ved hvad porno lasses eks kæreste hedder ( Trine? ) og evt om hun
> har været med i nogle film?

Ved desværre ikke hvad kæresten hedder - men er der nogen der har hørt
at Pornolasse laver bøssepornofilm i Sverige? Hvis ja, er de udkommet?
Og hvad hedder de?

Peter

Fra : peter hansen

Dato : 12-04-04 00:51

"Peter" <peter_frederiksberg@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ved desværre ikke hvad kæresten hedder - men er der nogen der har hørt
> at Pornolasse laver bøssepornofilm i Sverige? Hvis ja, er de udkommet?

De er udkommet og kan købes på homoware... www.homoware.dk og søg efter
'porno lasse'

// Peter

Fra : WebLex

Dato : 11-04-04 17:08

"Morten" <MortenIV@yahoo.dk> wrote in

> Hejsa.
>
> Nogen der ved hvad porno lasses eks kæreste hedder ( Trine? ) og evt
> om hun har været med i nogle film?

....og det er ikke hende her?

http://www.abdirekte.dk/product.asp?product=672&page=1

Fra : noman

Dato : 12-04-04 14:56

Det er Trine der ligge ned nedeste på det her cover.
http://www.fastmail.dk/db/fronts/D1028279166_43044/vp

Fra : Morten

Dato : 12-04-04 15:42

"noman" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er Trine der ligge ned nedeste på det her cover.
> http://www.fastmail.dk/db/fronts/D1028279166_43044/vp

Yup, det var lige hende jeg ledte efter, tusind tak.