Jeg prøver igen (hong kong film... tror je~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-04-04 14:50

jeg så som barn en kungfu film jeg ikke siden har set eller hørt om - med
kill bill og mange andre film af den slags godt oppe i tiden er det som om
alle hong kong eksperterne er begyndt at give lyd fra sig (shaw brothers
tråde etc.) - den her film handler, som jeg husker det, om en pige,
heltinden, en mand, en meget feminin mend, og en tyk pige. De skal på et
tidspunkt redde en pige der er fanget i en borglignende bygning med høje
mure ude i junglen eller ørkenen eller lign. sted - de kører alle tre i en
motorcykel med sidevognen, vores heltinde styrer, manden bagpå og den tykke
dame i sidevognen - de er skidegode til kungfu og alle skuespillere er
kinesere, i hvert fald asiatere, derfor min hong kong mistanke... det er
stort set hvad jeg kan huske - jeg mener filmplakaten var de tre på
motorcyklen - jeg husker ikke sproget, men mener den var dubbed engelsk...
jeg husker ikke meget mere og håber stadig nogen ved lidt om den.... den er
garanteret på imdb... så tæt på og alligevel så langt fra...... kender i
det?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight