Skærme
Fijala 3554
Har lige købt en ViewSonic VP171s
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 10-04-04 15:21

Hejsa,

Jeg har været på udkig efter en fladskærm til min pc.. Min gamle 17" CRT
fyldte for meget...

Jeg kan kun sige at jeg ikke har fortrudt et splitsekund at jeg har lagt de
fleste penge i skærmen - jeg er faktisk måløs over hvor skarp den er og hvor
god en kontrast der er på denne skærm.

Jesper

Fra : Søren Lund Jensen

Dato : 13-04-04 10:05

Jesper Nielsen wrote:

> [...]
> lagt de fleste penge i skærmen - jeg er faktisk måløs over hvor skarp
> den er og hvor god en kontrast der er på denne skærm.

Havde selv en lignende oplevelse for nogle måneder siden, da jeg kom
hjem og fik tilsluttet min egen VP171 :) Der er helt fantastisk stor
forskel på CRT og TFT side om side.