Toyota sportsvan
Fra : Ann Nielsen

Dato : 10-04-04 10:28

Hej.

Vi sad og diskuterede priser på Toyota sportsvan igår aftes på vej hjem fra
en mini påskeferie (der er jo nogle biler på motorvejen, man kan snakke om).
Den vi var mest interesseret i var på hvide plader med 4-5 sæder i! Så vidt
jeg kan huske, så hedder den noget andet end sportsvan når den er på hvide
nummerplader. Men da vi kom hjem og skulle surfe lidt, kunne vi kun finde
den på gule nummerplader.

Findes den ikke med flere sæder end 2 på hvide nummerplader mere?????

Påske hilsen

Ann

Fra : Jimmy Nystrup

Dato : 10-04-04 10:39

Den hedder Picnic på hvide plader

Mvh
Jimmy

Fra : Rene G.

Dato : 10-04-04 10:53

Den gamle model hedder Sportsvan på gule plader og Picnic på hvide...
Den nye hedder Sportsvan på gule plader og Avensis Verso på hvide plader.

--
Mvh.
Rene' Godskesen

Fra : Brizz

Dato : 10-04-04 13:24

> Den nye hedder Sportsvan på gule plader og Avensis Verso på hvide plader.

Se det opklarede hvorfor at alle svenske "sport van's" hedder Avensis Verso.
Det undrede mig meget men nu ved jeg det så.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk