Andet multimedie
bentjuul 3670
parhelia
Fra : Frank Hjorth Laursen

Dato : 09-04-04 19:46

Ville høre om der er nogle der spiller Farcry med et
Matrox Parhelia graffikkort ??

Da jeg har store problemer med at få grafikken til at virke, har hentet de
sidste nye drivere til kortet og har opdateret til farcry ver 1.1

faktisk har jeg haft flere problemer med matrox parhelia kortet, og jeg har
prøvet flere spil ikke kunne spilles, hvis der er nogle der kan hjælpe mig
så ville jeg være meget glad!!!!

frank

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-04-04 20:31

"Frank Hjorth Laursen" <frank.laursen@webspeed.dk> skrev :

>Ville høre om der er nogle der spiller Farcry med et
>Matrox Parhelia graffikkort ?

Det er ikke lige den rigtige gruppe, du har stillet spørgsmålet
i.

Heinde drejer det sig om grafikbehandling på computer.

news:dk.spil.computer eller news:dk.edb.hardware.grafikkort, en
af disse vil være den rigtige gruppe at spørge i.

Du kan finde en liste over de forskellige nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl og har du spørgsmål om brugen af
nyhedsgrupperne, så er news:dk.velkommen den rigtige gruppe til
det.
--
Knud

Fra : Frank Hjorth Laursen