Skærme
Fijala 3554
En 22 tommer HP
Fra : peter hansen

Dato : 09-04-04 09:00

Efter at højspænningstranformatoren i min forrige 21" Mitsubishi futtede af
og jeg har opgivet fixning er jeg på jagt efter en ny. Jeg bruger skærmen
til grafisk arbejde, men jeg er ikke vildt krævende. Mit formål er bare at
kunne have mange vinduer åbne samtidig uden at skulle huzle mellem vinduerne
og diverse programmer.

Til formålet fandt jeg http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=73194 som
jeg perosnligt ikke kan se der skulle være noget galt med men hvorfor er den
så billig og er den noget værd ?
Jeg har iøvrigt været rundt på nogle af de forhandlere der har den og et
sted bemærkede jeg at opløsningen ændrede sig nedad - hvad skal jeg tro på ?

// Peter

Fra : Esben

Dato : 09-04-04 09:18

"peter hansen" <wont@tell.you> skrev i en meddelelse
> Jeg har iøvrigt været rundt på nogle af de forhandlere der har den og et
> sted bemærkede jeg at opløsningen ændrede sig nedad - hvad skal jeg tro på
?

Her er de rigtige specs:
http://h18002.www1.hp.com/products/quickspecs/11864_div/11864_div.HTML

--
Esben

Fra : peter hansen

Dato : 09-04-04 09:31

[CUT]
> Her er de rigtige specs:
> http://h18002.www1.hp.com/products/quickspecs/11864_div/11864_div.HTML

Tak tak det hjalp lidt på det - men er den 4000 værd til mit formål?

// Peter

Fra : Esben

Dato : 09-04-04 12:29

"peter hansen" <wont@tell.you> skrev i en meddelelse
> [CUT]
> >

> Tak tak det hjalp lidt på det - men er den 4000 værd til mit formål?

Jeg har desværre ikke set den :/ Forgængeren p1130 var en fin skærm, men den
havde FD Trinitron billedrør, hvor denne har Diamondtron.

--
Esben

Fra : peter hansen

Dato : 09-04-04 13:13

[CUT]

> Jeg har desværre ikke set den :/ Forgængeren p1130 var en fin skærm, men
den
> havde FD Trinitron billedrør, hvor denne har Diamondtron.

Heh... okay så bevæger vi os ud på det lidt mere usikre plan: tror du den er
go' ?

// Peter

Fra : Esben

Dato : 10-04-04 12:58

> [...]
> den
>
> Heh... okay så bevæger vi os ud på det lidt mere usikre plan: tror du den

Bestemt - men nu arbejder jeg også et sted, hvor vi sælger dem :)
Objektiv sagt, så vil jeg mene at den er lige så god som andre tilsvarende
skærme til samme pris.

--
Esben