Skærme
Fijala 3554
21-22 tommer crt forvirring!
Fra : MKH1

Dato : 09-04-04 01:31

Jeg er fuldstændig i vildrede. For ca. 4000-5000 dkr. kan
næsten alle fimaer være med, men der må da være en stor
forskel, da priserne er raslet ned det sidste års tid?
Og så er der Sony, som starter ved ca. 8000.-. Er deres
skærme bedre, flottere, lækrere, eller bare dyrere?
Man kan også finde en IBM P 275 til 3499.-, eller 9168.-
hvis den skal være sort! Hvordan kan det så være? Er det
en gammel model, som nogle firmaer bare vil af med nu?

Gode bud i mine øre er, i vilkårlig rækkefølge;

HP/Compaq HP P1230 til 4095.-
IBM P275 (ikke sort ) til 3499.-
LG Studioworks N2200P til 4917.-
NEC MultiSync FE2111SB til 4995.-
Philips Professional 202P40 til 5125.-
ViewSonic P225f til 4899.-

Alle priser er set samme dato på edbpriser.

Er her nogen som kan oplyse mig lidt?!

Martin.

Fra : Thomas Antonsen

Dato : 09-04-04 19:36

Jeg har personlig erfaring med IBMs P275, som er en rebranded Sony Trinitron
skærm. Det er en kanon skærm, hvis den fås til 3499, så køb 2! Du vil ikke
blive skuffet. Jeg havde på mit tidligere arbejde en Sony GDM-F500R som
dengang kosted 13-14K. Da kosted P275 ca. 8-9K + moms. P275 er 95% af Sony
skærmen til 2/3 af prisen. Jeg kan sagtes anbefale en sådan skærm.

VH Thomas

Fra : MKH1

Dato : 10-04-04 00:25

En Phillips er bestilt.

Martin.

Fra : Søren Hansen

Dato : 16-06-04 20:46

> En Phillips er bestilt.
> Martin.

Hej Martin.

Er du blevet glad for skærmen? Ulemper?

Hvilken opløsning kører du - og hvor højt kan du gå op, uden at teksten
begynder at blive uskarp?

mvh
Søren