Inno Setup
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 08-04-04 19:51

Hej NG
Jeg er ingen nørd, og jeg læser engelsk meget dårligt, så
derfor spørger jeg her, jeg håber ikke det er det forkerte'
sted.
Jeg har downloadet Inno Setup, jeg har kørt den på min eget
program skrevet i VB6.0, der kommer kun een fil ud af kørslen,
men når jeg kører den på min udviklingsmaskine, så får jeg et
fint program der kører fint der hvor jeg vil have det.

Men men der er ingen fil med indholdet af mit program og jeg
forstår ikke, at denne Inno fil kun er på ca. 900 kb, når jeg kører
i PDW så får jeg normalt ca. 10 mb.
Er der en der vil prøve at forklare mig, hvad der skal med for at
jeg med Inno Setup kan installere mit program på en fremmed
maskine.
Skal jeg lægge hele med kode på en CD og lægge Inno Setup filen
på samme CD, kan den så aflevere en exe fil på en fremmed maskine
eller har jeg som sædvanelig misforstået alting.
m.v.h.
ole