mystisk fejl!
Fra : Andreas Lindberg

Dato : 28-04-01 01:01

Hej jeg har et TNT2 Ultra og et Matrox G400 begge går helt kolde når jeg
starter et spil! Jeg har kunne før spille men sådan skulle det ik være mere!

Jeg bruger Win2k UK
Har en PIII700 med et GigaByte GA-6BX7, som aldrig har været bios opdateret

Det er i alle spil, 2 sec efter den har loadet en smule grafik står den af..
Musiken køre videre.. men jeg kan intet gøre end at trykke på reset knappen

Jeg har nu reinst. Win2k 3 gange, uden nogen form for bedre resultat :(

Alle 3 gange går den død

Er der nogen der har nogen form for forslag hvad der sker!?
Ihverfald vil alle forslag blive modtaget med kyshånd!

Med venlig hilsen
Andreas Lindberg

Fra : Oddball

Dato : 29-04-01 01:52

sidder de begge i samtidig?

Fra : Andreas Lindberg

Dato : 29-04-01 03:21

"Oddball" <h-nielsen@eon.dk> wrote in message
> sidder de begge i samtidig?
Nej jeg har prøvet at skifte i mellem dem

Men jeg har fundet ud af at der sider rimelig meget på IRQ 11

TNT2/Netkort/ATM kort/Scsi kort/Lydkort/USB

Kan det være en grund?

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 29-04-01 03:34

Andreas Lindberg wrote:

> TNT2/Netkort/ATM kort/Scsi kort/Lydkort/USB
>
> Kan det være en grund?

Alle mine har lagt sig på IRQ7, og den kører fint.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Tinus Nielsen

Dato : 29-04-01 20:45

nyere skærmkort låser ofte maskinen når de deler IRQ med andet.

så sørg for at tnt2 har irq 11 helt alene!! dette er meget vigtigt!

hvis det ikke hjælper kunne det jo være agp på bundkortet der var noget galt
med.

men jeg er 99 % sikker på at det vil løse dit problem at flytte irq'erne

Tinus Nielsen (pc tekniker)
http://www.tinusnielsen.com

Fra : Andreas Lindberg

Dato : 29-04-01 20:55

"Tinus Nielsen" <tinus@edb.dk> wrote in message
> nyere skærmkort låser ofte maskinen når de deler IRQ med andet.
>
> så sørg for at tnt2 har irq 11 helt alene!! dette er meget vigtigt!

Når jeg prøver i Win2k kan jeg ik og i BIOS'en er det heller ik muligt