PGO T-Rex stålet
Fra : Søren - 6000

Dato : 08-04-04 17:57

Hej

Min 1 måned gamle PGO T-Rex - EU 45 Scooter er blevet stjålet i nat (8/4
2004)

Den er sølvgrå, sorte skærme og sort tank

Indreg nr LC 543.

Kontakt mig på srl@get2net eller 40600875 hvis i ser den et eller andet
sted.

Jeg bor i Kolding.

På forhånd mange tak
Søren

PS. Er der nogen forsikring der dækker tyveri af maskinen.

---

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-04-04 17:08

On Thu, 08 Apr 2004 17:57:09 +0100, Søren - 6000 wrote:

> [...]
> 2004)
>
> Den er sølvgrå, sorte skærme og sort tank

Hvor I Kolding er den nakket fra, og hvilke kendetegn er der som er lidt
mere specielle?

> PS. Er der nogen forsikring der dækker tyveri af maskinen.

Ja - din kaskoforsikring.

Jeg bor selv i Kolding og skal nok holde øje med den!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Søren - 6000

Dato : 08-04-04 18:24

> Hvor I Kolding er den nakket fra, og hvilke kendetegn er der som er lidt
> mere specielle?

Den er stålet fra Solsikkehaven i Vonsild.Den er som beskrevet, dog er der
monteret en ekstra stor Box på 42 liter.
Den er som sagt helt ny, så der er ikke så mange specielle kendetegn, men
den er 2 farvet sølv/sort.

> Ja - din kaskoforsikring.

OK - Har kun ansvar

> Jeg bor selv i Kolding og skal nok holde øje med den!

> Martin Johansen [6000]

Tak for hjælpen

Søren

---

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-04-04 18:17

On Thu, 08 Apr 2004 18:24:05 +0100, Søren - 6000 wrote:

> Den er stålet fra Solsikkehaven i Vonsild.Den er som beskrevet, dog er
> der monteret en ekstra stor Box på 42 liter. Den er som sagt helt ny, så
> der er ikke så mange specielle kendetegn, men den er 2 farvet sølv/sort.

Okay det er noteret.

> OK - Har kun ansvar

Også her, så min står i garage altid.

> Tak for hjælpen

Velbekomme.

Fra : Mikkel Lund

Dato : 09-04-04 15:20

Må man spørge hvordan du har sikkeret den (styrlås, kæde eller? ) ?

--

Hilsen / Best Regards

Mikkel Lund

www.control.auc.dk/~mmlu03

Fra : Søren - 6000

Dato : 09-04-04 16:32

"Mikkel Lund" <mmlu03(fjern.spam)@control.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Må man spørge hvordan du har sikkeret den (styrlås, kæde eller? ) ?

Den var kun sikret med ratlås. Så jeg har nok et eller andet sted været selv
ude om det.

Den var placeret i en carport i et stille villaområde

Søren

---

Fra : Mikkel Lund

Dato : 09-04-04 16:11

> [...]
>
> "Mikkel Lund" <mmlu03(fjern.spam)@control.auc.dk> skrev i en meddelelse
>

> Den var kun sikret med ratlås. Så jeg har nok et eller andet sted været

Tja. Det kan godt være jeg er paranoid, men jeg stiller aldrig min så den
kan
ses fra vej, og altid med kæde og bremseskive lås

> Den var placeret i en carport i et stille villaområde
>
> Søren

Hilsen Mikkel

Fra : Søren - 6000

Dato : 09-04-04 18:18

"Mikkel Lund" <mmlu03@control.auc(fjern).dk> skrev i en meddelelse

> Tja. Det kan godt være jeg er paranoid, men jeg stiller aldrig min så den
> kan
> ses fra vej, og altid med kæde og bremseskive lås

Det gør jeg også når jeg får købt mig en ny. Lige nu ved jeg blot ikke om
jeg skal købe en ældre model til 3 - 5000,- eller købe en spritny igen -
sammen med diverse låse. Og evt bygge et stort aflåst redskabsrum så den kan
stå der hver nat.

Jeg har ikke forstand på at skrue på tingende, så det skal helst være noget
der er rimeligt stabilt og driftsikkert.

Søren

---

Fra : Mikkel Lund

Dato : 09-04-04 17:22

> [...]
noget
> der er rimeligt stabilt og driftsikkert.

Ja, så SKAL du ha' en ny. For bare de kommer over 8000 km begynder de
at brokker sig, så man skal frem værktøjskassen frem.

Fra : Allan Riise

Dato : 09-04-04 17:52

Mikkel Lund wrote:
> "Søren - 6000" <xxsrl@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, så SKAL du ha' en ny. For bare de kommer over 8000 km begynder de
> at brokker sig, så man skal frem værktøjskassen frem.

Hvad skal han så gøre om 8000 km ?

Altså om han har problemerne, som du/i kalder det, nu eller om 8000 km. er
vel hip som hap !?

--
"It is healthy to be reminded that the strongest might weaken
and the wisest might err."

Fra : Mikkel Lund

Dato : 09-04-04 19:45

> Hvad skal han så gøre om 8000 km ?

Få håbenligt stadig køre på den. Man har så mulighed for at behandle den
ordenligt
så den holder meget længere.

> Altså om han har problemerne, som du/i kalder det, nu eller om 8000 km. er
> vel hip som hap !?

Tror mange med ti tommelfingre gerne vil betale for at udskyde problemerne!

> --
> "It is healthy to be reminded that the strongest might weaken
> and the wisest might err."
> Mahatma Gandhi (1869-1948)

Hilsen Mikkel

Uden en Gandhi signatur.

Fra : Allan Riise

Dato : 09-04-04 19:58

Mikkel Lund wrote:

> Få håbenligt stadig køre på den. Man har så mulighed for at behandle
> den ordenligt
> så den holder meget længere.

Du skrev jo ellers ...
"Ja, så SKAL du ha' en ny. For bare de kommer over 8000 km begynder
de at brokker sig, så man skal frem værktøjskassen frem."

Hvor står der er det er fordi at de ikke er behandlet ordentligt at du mener
de går i stykker efter ca. 8000 km ?

Hvordan kan du vide at den der sælger en +8000 km. T-Rex ikke har behandlet
den ordentligt ?

> Tror mange med ti tommelfingre gerne vil betale for at udskyde
> problemerne!

Kan det betale sig at give penge for nogen problemer man alligevel får, som
du jo skriver ?

Og har man 10 tommelfingre, så er det vel underordnet hvilken knallert
scooter man har, så har man jo altid problemer, uanset mærket !

> Hilsen Mikkel
>
> Uden en Gandhi signatur.

Du må godt låne min