Freelance sælgere?
Fra : Wonderbaum

Dato : 08-04-04 14:27

Jeg er i gang med at starte egen virksomhed og vil derfor gerne høre
erfaringer fra andre.
Produktet er, uden at gå i detaljer, inden for klassisk herremode med vægt
på kvalitet, men til en overkommelig pris.

Jeg overvejer, foruden hvad jeg naturligvis selv tager mig af mht. salg, at
få kontakt med nogle freelance sælgere.
På denne måde kan alle yde den indsats de nu mener at de har tid og lyst
til, men samtidig med en ganske fornuftig indtjening til sælgeren.

Hvis der er nogen der har erfaringer med denne type salg (brug af freelance
sælgere), så vil jeg gerne høre erfaringer og gode råd.

Skulle der være nogen der kunne være interesseret i at være freelance sælger
inden for dette område må I også gerne henvende jer på nedenstående email.

Med venlig hilsen
Mikael Rieck

Email: mikael@NOSPAMmrieck.com (fjern NOSPAM)