Sjove reklamer
Fra : Fly Christensen

Dato : 08-04-04 11:45

Har I ikke nogle links til sjove bilreklamer?

www.sitecenter.dk/mightyx/nss-folder/swffiler/Evil%20Twin%20Cat.mpg

http://www1.ford.de/ff3_media/ka/ka_spot_gross.wmv

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Eivind

Dato : 08-04-04 11:55

kanon

Ku godt li den med katten - den fik lige humøret op et par grader

Eivind

Fra : Henning

Dato : 08-04-04 13:31

On Thu, 8 Apr 2004 12:55:22 +0200, "Eivind"
<Eivind.Olsen@ARNEmail.tele.dk> wrote:

>kanon
>
>Ku godt li den med katten - den fik lige humøret op et par grader

En veninde med rød kat har lige købt en Ka... Mon hun synes den er
sjov...?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Olesen

Dato : 08-04-04 18:59

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> En veninde med rød kat har lige købt en Ka... Mon hun synes den er
> sjov...?

Ja da. Især nu der er gang i den i Irak alligevel !

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 08-04-04 12:02

Fly Christensen skrev:

> Har I ikke nogle links til sjove bilreklamer?

> www.sitecenter.dk/mightyx/nss-folder/swffiler/Evil%20Twin%20Cat.mpg

Jeg overvejer at poste linket i dk.fritid.dyr.kat - gad vide, om de finder
den lige så morsom

Vh

Morten

Fra : Fly Christensen

Dato : 08-04-04 12:07

ROFLMAO!!

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Olesen

Dato : 08-04-04 19:00

"Morten Højgaard Roth" <mhroth@ruc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg overvejer at poste linket i dk.fritid.dyr.kat - gad vide, om de finder
> den lige så morsom

LOL..bestemt !

Fra : Fly Christensen

Dato : 08-04-04 19:07

<mhroth@ruc.dk> wrote:

>Jeg overvejer at poste linket i dk.fritid.dyr.kat - gad vide, om de finder
>den lige så morsom

Overvejer? Du har da gjort det!

I øvrigt:

http://www.bilmagasinet.dk/nyheder/default.asp?mode=1&id=2529

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 09-04-04 14:10

<mhroth@ruc.dk> wrote:

>Jeg overvejer at poste linket i dk.fritid.dyr.kat - gad vide, om de finder
>den lige så morsom

Jeg er inkarneret katteelsker og fandt den faktisk ikke synderligt
morsom, snarere tværtmod.
Flemming Jacobsen

Fra : Emil Jensen

Dato : 09-04-04 16:10

> Jeg er inkarneret katteelsker og fandt den faktisk ikke synderligt
> morsom, snarere tværtmod.

Jeg er også katteelsker, og fandt det faktisk morsomt, indtil hovedet blev
kappet af. Hvis reklamen bare nøjes med at skræmme katten var det helt okay!

Mvh

Emil

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-04 16:59

> Jeg er også katteelsker, og fandt det faktisk morsomt, indtil hovedet blev
> kappet af. Hvis reklamen bare nøjes med at skræmme katten var det helt
okay!

Jeg er ikke katteglad så jeg synes den var meget morsom (det er jo kun en
computersimulation)

--
Tom

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 13-04-04 00:01

On Fri, 9 Apr 2004 17:58:38 +0200, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>okay!
>
>Jeg er ikke katteglad så jeg synes den var meget morsom (det er jo kun en
>computersimulation)

Dette skal ikke ses som hetz mod nogen overhovedet.

Menprøv at forestille dig selsamme film, hvor at det er dit
unglings/favorit kælledyr der gennemgår samme skæbne, så forstår du os
nu nok.

Men adfgjort, jeg blev mindre harm da jeg fandt ud af at det hele var
computergenereret, men det gør da ikke reklamen mere ok.
Flemming Jacobsen

Fra : Fly Christensen

Dato : 13-04-04 10:21

On Tue, 13 Apr 2004 01:00:57 +0200, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

[snip]
>Dette skal ikke ses som hetz mod nogen overhovedet.

Fino.

>Menprøv at forestille dig selsamme film, hvor at det er dit
>unglings/favorit kælledyr der gennemgår samme skæbne, så forstår du os
>nu nok.

Ikke helt. Der har altid i vores famile været hund, kat, fisk, fugle,
kaniner og nu et marsvin, som alle er blevet højt elsket. Jeg kan nu
godt se det sjove i reklamen alligevel.
Hov, jeg glemte, at vi også engang havde sumpskildpadder.

Gly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-04-04 10:26

On Tue, 13 Apr 2004 11:20:32 +0200, Fly Christensen
<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

> [...]
>godt se det sjove i reklamen alligevel.
>Hov, jeg glemte, at vi også engang havde sumpskildpadder.

Samtlige nævnte dyrearter smager jo godt, såfremt de bare er
gennemstegt.

Havde du ikke tygget af munden før du signerede indlægget?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Fly Christensen

Dato : 13-04-04 10:45

On Tue, 13 Apr 2004 11:26:11 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

[snip]
>Samtlige nævnte dyrearter smager jo godt, såfremt de bare er
>gennemstegt.

10 sek. på panden skulle være nok for både fisk og fugle.

>Havde du ikke tygget af munden før du signerede indlægget?

LOL

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Fly Christensen

Dato : 08-04-04 12:45

Godt nok en motorcykel,.

http://www.stupidvideos.com/?VideoID=696

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : KH

Dato : 08-04-04 15:24

> Godt nok en motorcykel,.
>
> http://www.stupidvideos.com/?VideoID=696

Så kan jeg nu godt lide denne:
http://216.144.230.195/Videos/Medium_WMP8/Trunk_Monkey_4.wmv

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-04 16:03

> Så kan jeg nu godt lide denne:
> http://216.144.230.195/Videos/Medium_WMP8/Trunk_Monkey_4.wmv

hehe
Den her er nu heller ikke så tosset

Fra : Fly Christensen

Dato : 08-04-04 19:24

http://www.stupidvideos.com/?VideoID=716

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.