Den Gode Strømer
Fra : Jacob

Dato : 08-04-04 09:02

Hvad hedder titel-musikken til subj.? Den går igen og igen i hele filmen...

Hilsen
Jacob

Fra : Morten DH

Dato : 08-04-04 11:15

Hvad synes du om filmen ellers?

Personlig synes jeg den prøver lidt for hårdt (ala Tarantinos stil med skæve
indfald og pudsige subplots der væves sammen til en samlet historie) og det
er lige som om man har set det hele mange gange før...

Desuden synes jeg det er så irriterende at visse skuespillere (Iben fx.) er
med i stort set alle nye danske film - men ros til Kim B, han er som altid i
topform...

Actionsekvenserne er ikke så godt klippede alle steder - måske viser
budgettet sine hårde tal her og så sad jeg med en følelse af mange løser
ender i plottet da filmen sluttede...

Fra : Jensen

Dato : 08-04-04 12:58

On Thu, 8 Apr 2004 12:15:26 +0200, "Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk>
wrote:

> [...]
>med i stort set alle nye danske film - men ros til Kim B, han er som altid i

Det sædvanlige problem. Jeg håber på en reaktion fra publikum
generelt. Lad os se nogle nye ansigter og nye talenter i stedet for
den samme klike ustandseligt.

Fra : Rune Zedeler

Dato : 08-04-04 16:46

Jeg venter med at se den til den kommer på dvd.
Hvis de vil trække folk i biffen så må de sgu smide filmene ud i en
opløsning, der ikke er lavere end dvd.

-Rune

Fra : Morten DH

Dato : 08-04-04 19:44

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg venter med at se den til den kommer på dvd.
> Hvis de vil trække folk i biffen så må de sgu smide filmene ud i en
> opløsning, der ikke er lavere end dvd.

Ja den var ikke ret god - lignede lidt Pusher så jeg ved ikke om det var med
vilje... Den kopi vi så havde også store problemer omkring rulleskift med
lydudfald og skidt og møj på filmen...

Fra : Jacob

Dato : 12-04-04 09:51

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad synes du om filmen ellers?

Tja, sammen med Regel nr. 1 er den noget af det værste jeg har set længe.

> [...]
det
> er lige som om man har set det hele mange gange før...

Plottet er dårligt og usammenhængende.

> [...]
er
> med i stort set alle nye danske film - men ros til Kim B, han er som altid

Ja, der er noget over Kim B. Men han er altså ikke nok til at trække det
samlede indtryk af filmen op. F.eks. er René Dif fuldstændig latterlig - men
det er muligvis også meningen. Det er bare ikke sjovt... hvilket det
garanteret er meningen, det skal være.

> Actionsekvenserne er ikke så godt klippede alle steder - måske viser
> budgettet sine hårde tal her og så sad jeg med en følelse af mange løser
> ender i plottet da filmen sluttede...

B-film med skuespillere, der for så vidt er gode og glimrende på hver sine
felter - men sørgeligt at historien er så tynd som det er tilfældet.

2 ud af 40000 birkes herfra...

Jacob

Fra : zcully

Dato : 08-04-04 13:32

"Jacob" <no_email@cybercity.dk> wrote in message
> Hvad hedder titel-musikken til subj.? Den går igen og igen i hele
filmen...

> Hilsen
> Jacob

Lyder som "A little less conversation" XL feat Elvis

/Zcully

Fra : KH

Dato : 10-04-04 12:35

On Thu, 8 Apr 2004 14:32:20 +0200, "zcully"
<zcullyremovethis@hotmail.com> wrote:

>"Jacob" <no_email@cybercity.dk> wrote in message
>filmen...

>Lyder som "A little less conversation" XL feat Elvis

I så fald er det efterhånden ved at være dømt overkill på den sang.