Hvilket grafikkort, low-end spil
Fra : hjh

Dato : 08-04-04 07:52

Hej

Jeg har pt et 16mb 2 x agp nvidia vanta gfx. Jeg vil gerne opgradere til et
større kort. Det _skal_ være et low-profile kort og det må max koste ca.
400.

Jeg spiller lidt CS og wolfenstein (i meget lave opløsninger). Jeg vil gerne
kunne køre begge spil + nyere spil som battlefield og MOHA i en fornuftig
opløsning. Det behøver ikke være alt for gejlet, men en høj opløsning uden
hakker er et must.

Anbefalinger (meget gerne med links)?

mvh

hjh

Fra : hjh

Dato : 08-04-04 07:59

Jeg tænkte selv på sådan noget ala det her:

http://www.eksperten.dk/priser/hardware/hardware-vis.asp?Kode=H010903

Er det fornuftigt?

hjh

Fra : Morten

Dato : 08-04-04 10:36

> Jeg tænkte selv på sådan noget ala det her:
>
> http://www.eksperten.dk/priser/hardware/hardware-vis.asp?Kode=H010903
>
> Er det fornuftigt?

Jeg har sådan en sag, og er godt tilfreds. Jeg kan spille UT2004 i 800*600
uden at det går alt for trægt. Jeg overclocker det lidt vha.
omegadriverne...

--
Morten

-=Grevlunde Nanobryggeri - Bryg til vederkvægelse=-
www.grevlunde.frac.dk

Fra : hjh

Dato : 08-04-04 19:19

Takker.

Fra : Jerry og Pia

Dato : 08-04-04 16:43

Hvorfor ikke nøjes med et superbilligt Creative 3D Blaster GeForce2 Titanium
(AGP / 64MB) til kun 184 kr. på følgende link. Er mindst dobbelt så hurtigt
som dit nuværende kort og hastigheden svarer ca. til et gf4mx grafikkort.

mvh jerry

http://www.pc-netto.dk/default.asp?productguid=7000000002122

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-04-04 00:56

In article <Npedc.906$6K2.458@news.get2net.dk>, jerry-pia@tele2adsl.dk
says...

> Hvorfor ikke nøjes med et superbilligt Creative 3D Blaster GeForce2 Titanium

Er det low-profile? - Nå ikke...

Gider du kigge på linket i min signatur?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen