Skærme
Fijala 3554
Valg af 19"
Fra : Martin Christensen

Dato : 08-04-04 01:22

Hej

Så er det tid igen til en ny skærm eftersom den gamle 20" brændte sammen...

Valget står mellem disse to 19"'ere:

Hyumdai ImageCuest Q955
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=50482

eller

ViewSonic E92f+SB
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=43208

Den skal bruges til seriøst spil og det sædvanlige mail, word og internet.

Hvilken skal jeg vælge?

Andre forslag er velkomne så længe de er designmæssigt pæne og koster under
1800.

På forhånd tak

Martin

Fra : Colzen

Dato : 10-04-04 15:40

"Martin Christensen" <martinrc@R3M0V3_TH|S.tjekket.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvilken skal jeg vælge?
>
> Andre forslag er velkomne så længe de er designmæssigt pæne og koster

Hvad med en Sampo? Efter min mening et mærke som de fleste desværre overser.
Om den er designmæsigt pæn er jo en smagssag.

Jeg har haft min 19" AlphaScan 800 i over 1 år og jeg fik den brugt så jeg
aner ikke noget om hvor gammel den er, men billedet er perfekt.

Mvh
Colzen