Vedr. Office 2003
Fra : Don H.

Dato : 08-04-04 00:50

Hey

Nogen der kan hjælpe mig med at få dansk sprolag til at køre på min Office
2003 pakke, jeg har kun fået en manual på engelsk og den kan jeg ikke lige
hitte det i

Gerne en meget udførlig vejledning på dansk

Tak for hjælpen - God påske

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-04-04 23:36

Jeg formoder, at det så er en engelsk office pakke? Der findes dansk ikke,
så det er nok derfor, at du ikke kan finde det.
Sprogpakkerne skal købes særskilt. Formentlig skal du have fat i office 2003
proofing tools, før du kan få succes med dit projekt.

Kurt

Fra : Don H.

Dato : 08-04-04 23:58

Kurt B. Andersen wrote:
> [...]
> Sprogpakkerne skal købes særskilt. Formentlig skal du have fat i
> office 2003 proofing tools, før du kan få succes med dit projekt.

Engelsk til at starte med, så kører man et sproglag på efter installation...
dansk ligger på skive 2 som jeg nu har fået med

Så det hele er på dansk.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-04-04 21:52

> Engelsk til at starte med, så kører man et sproglag på efter
installation...
> dansk ligger på skive 2 som jeg nu har fået med
>
> Så det hele er på dansk.

Jeg blev så nysgerrig. Er din cd nr. 2 en office proofing tools eller hvad
er den ellers, da jeg ikke har hørt om, at dansk skulle følge med en engelsk
version før.

Kurt

Fra : Don H.

Dato : 10-04-04 15:31

Kurt B. Andersen wrote:
> Jeg blev så nysgerrig. Er din cd nr. 2 en office proofing tools eller
> hvad er den ellers, da jeg ikke har hørt om, at dansk skulle følge
> med en engelsk version før.

Nej der er 4 cd'ere ekstra med sproglag...

Fra : Andreas1982

Dato : 25-04-04 09:31

Hvad er "sprolag"??

http://www.kandu.dk/

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-04-04 09:43

"Andreas1982" <Andreas1982.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er "sprolag"??

> Office
> lige

Når du svarer kan du så ikke lade oplysningerne om personen stå tilbage -
jeg tænker på at det i så fald vil være lettere at klikke sig frem til
manden?

Jeg svarer ham her, da jeg ikke ellers let kan finde ham, da du jo har
fjernet oplysningerne i msg-id.

1.. Klik på Start i Microsoft Office, peg på Programmer eller Alle
programmer, peg på Microsoft Office, peg på Microsoft Office-værktøjer, og
klik derefter på Microsoft Office 2003 Sprogindstillinger.
2.. Klik på fanen Aktiverede sprog.
3.. Vælg det sprog, du vil aktivere, i boksen Tilgængelige sprog.
4.. Klik på Tilføj.
--
ahw