FX 5900XT temp
Fra : Bo

Dato : 07-04-04 21:47

Hvor varmt må et Club 3D FX 5900XT blive ?

Når den trækker BF:V oplever jeg at den fryser nogle sek. og virker så igen.
Jeg har på fornemmelsen at det er temp' der er problemet.

Hvis jeg aflæse GPU Temp via driveren står den på ca. 55 grader ved
belastning. Burde det være noget problem ?

I driveren ser det ud til at være muligt at aktivere en form for alarm hvis
den bliver for varm, men den er som standard sat til 140 grader og kan ikke
ændres ? - er det en bug ?

Mvh
Bo

Fra : phg1

Dato : 07-04-04 22:14

"Bo" skrev d. 07-04-04 21:47 dette indlæg :
> [...]
>
> Mvh
> Bo
>
> det er ikke temperaturen der er problemet jeg tror ikke det er en bug
det med at du ikke kan ændre i temp. jeg har prøvet flere drivere og det
er det samme ved hver driver det lyder mere som om din computer er
overloadet hvor mange ram har du?har du nettet igang medens du
spiller?hvor stor er din cpu?prøv at tjekke hvor mange ting der kører i
din taskmanager.

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo

Dato : 07-04-04 22:19

> [...]
> overloadet hvor mange ram har du?har du nettet igang medens du
> spiller?hvor stor er din cpu?prøv at tjekke hvor mange ting der kører i

Hmm ok, jeg skulle have nævnt at det sker at computeren fryser og
genstarter, for derefter at starte op med en fejlmelding der har en
displaydriver relateret synder - måske skulle jeg prøve at gå tilbage til en
tidligere driver. Nuværende er 56.72.

Men ja der kører da noget i baggrunden, men det har ikke tidligere været et
problem.

Bo

Fra : Bo

Dato : 07-04-04 22:22

Hvordan geninstalleres en tidligere driver bedst ?

Bo

Fra : Bo

Dato : 07-04-04 22:37

> det med at du ikke kan ændre i temp. jeg har prøvet flere drivere og det
> er det samme ved hver driver

Men 140 grader ? hvad kan man bruge det til ?

Bo