Spielberg's Duel på DVD
Fra : Jan Tønder

Dato : 07-04-04 20:22

Hej gruppe.

Nogen der ved hvornår Spielberg's "Duel" kommer på DVD? Den skulle være
kommet for længst, men der var åbenbart opstået et problem, så jeg mener
ikke den er udkommet endnu.

Mvh Jan T

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-04-04 08:51

> Nogen der ved hvornår Spielberg's "Duel" kommer på DVD? Den skulle være
> kommet for længst, men der var åbenbart opstået et problem, så jeg mener
> ikke den er udkommet endnu.

den er røget af releaselisterne igen og er tba (to be announced) MEN på
dvdanswers.com har nogen fået den - prøv at læse forummet her:
http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=2147&n=1&k=duel&burl=r%3D0%26g%3Dinfo%26s%3D1%26k%3Dduel

der er billeder fra menuer og en makker vil lave et review til os andre så
den er altså shippet nogle steder fra - lidt mystisk.
--
sniper_Nolight (der osse er træt af at vente på den mest scary tvfilm af
alle tider!)

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jan Tønder

Dato : 08-04-04 10:33

Tak for svaret - ja det ser lidt mystisk ud, men mon ikke det blot er et
spørgsmål om tid før vi kan få den

Mvh Jan

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-04-04 12:04

> Tak for svaret - ja det ser lidt mystisk ud, men mon ikke det blot er et
> spørgsmål om tid før vi kan få den

den er åbenbart lavet så mon ikke... det ville da være en skam andet - den
skulle være med dts lyd og præsenteret i det originale 4:3 ratio så det
bliver sikkert en fin udgivelse.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : J

Dato : 11-04-04 18:44

> [...]
> skulle være med dts lyd og præsenteret i det originale 4:3 ratio så det

DTS? Så vidt jeg ved er den i mono.

Jonas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-04-04 13:07

så er der mixet et nyt lydspor for den skulle være 5.1 og have dts
http://www.axelmusic.dk/productDetails/025192197628
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight