billig diesel i Nordsjælland?
Fra : Kristian Knudsen

Dato : 07-04-04 17:48

Hej.

Jeg synes godt nok at den priskrig på benzin og dielsel klingede noget
hurtigt af....
Er der nogen af jer, som har bamærket et sted i Nordsjælland hvor de satdig
med jævne mellemrum skal "vise sig"

Jeg kører fortrinsvis i Helsingør, Hillerød, Helsinge-området...

Synes ikke det er det store i øjeblikket.. Det er jo svært at få 6.76 og af
lommen når man har prøvet 4.95 benzinpriser.dk er bekendt.

Mvh.
Kristian

Fra : Henning

Dato : 07-04-04 18:10

On Wed, 7 Apr 2004 18:48:00 +0200, "Kristian Knudsen" <158.kk@home.dk>
wrote:

> [...]
>hurtigt af....
>Er der nogen af jer, som har bamærket et sted i Nordsjælland hvor de satdig

Spørg Shell hvad der skal til for at få rabat hos dem - via mit
arbejde får vi 1 krone på listeprisen. Det er lige så godt som
priskrig

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : mikkel paulsen

Dato : 07-04-04 22:08

"Kristian Knudsen" <158.kk@home.dk> wrote in message news:<407430c7$0$531$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Synes ikke det er det store i øjeblikket.. Det er jo svært at få 6.76 og af
> lommen når man har prøvet 4.95 benzinpriser.dk er bekendt.

skod for jer tjøvenhavnere! jeg tanker aldrig for mere end 5,20 kr i
hjørring og omegn, jeg har været nede på 4,07 for 2 mdr siden

Fra : Henning

Dato : 07-04-04 22:16

On 7 Apr 2004 14:07:56 -0700, mikkel_paulsen@hotmail.com (mikkel
paulsen) wrote:

>skod for jer tjøvenhavnere! jeg tanker aldrig for mere end 5,20 kr i

Øhm, nu er København et relativt lille begrænset område, og har
absolut intet med nordsjælland at gøre

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Brian

Dato : 07-04-04 23:04

Hejsa

Henning skrev:

> Øhm, nu er København et relativt lille begrænset område, og har
> absolut intet med nordsjælland at gøre

For os bønder fra Jylland, er alt efter broen Københavnstrup

/Brian

Fra : Jens

Dato : 08-04-04 00:10

Brian <Nejtak@til.spam> wrote:

> For os bønder fra Jylland, er alt efter broen Københavnstrup

Limfjordsbroen? Lillebæltsbroen?

/ Jens (som bor helt tæt på Øresundsbroen)
--
A: Maybe because some people are too annoyed by top-posting.
Q: Why do I not get an answer to my question(s)?

Fra : Brizz

Dato : 08-04-04 01:15

> / Jens (som bor helt tæt på Øresundsbroen)

Brian...som også bor tæt på Øresundsbroen så jeg har kun ca. 30km til
københavn hjemmefra
---
www.gronaerten.dk

Fra : Brian

Dato : 08-04-04 15:47

Hejsa

Jens skrev:

> Limfjordsbroen? Lillebæltsbroen?

Uha nej... vi snakker den store der går fra fartbumpet i midten,
direkte til Købehavnstrup

> / Jens (som bor helt tæt på Øresundsbroen)

/Brian - som gudskelov bor på fastlandet

Fra : Jørgen L

Dato : 07-04-04 23:12

> Hejsa

> For os bønder fra Jylland, er alt efter broen Københavnstrup

Ligesom at alt vest for lillebælt er Århus

Hilsen jørgen

---

Fra : Brizz

Dato : 08-04-04 01:14

> Ligesom at alt vest for lillebælt er Århus

Du mener vel tyskland?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Jørgen L

Dato : 07-04-04 20:55

> [...]
af
> lommen når man har prøvet 4.95 benzinpriser.dk er bekendt.

Hej Kristian

Prøv Metax i hillerød

Hilsen jørgen

---

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 08-04-04 05:50

Kristian Knudsen wrote:

> [...]
> satdig med jævne mellemrum skal "vise sig"
>
> Jeg kører fortrinsvis i Helsingør, Hillerød, Helsinge-området...

Humlebæk ... uden tvivl - omend mindre omvej.

Priskrig fortsætter mellem Statoil, Shell og delvis DK+OK.

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator
http://www.fischer.as & http://www.humlebæk.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 08-04-04 06:21

On Thu, 8 Apr 2004 06:50:04 +0200, "Fischer & Døssing"
<tmp@REMOVETHISfischer.as> wrote:

>Humlebæk ... uden tvivl - omend mindre omvej.
>Priskrig fortsætter mellem Statoil, Shell og delvis DK+OK.

Det er ik' engang løgn. Mens alle andre (Hillerød mm.) var blevet
normaliseret, kunne man igår stadig købe til - 62 øre i Humlebæk.
Uno-x i Hillerød (Fredensborg) er ellers altid billig...

Meeen tænk nu over, hvade du bruger for at køre rundt efter tilbud.
Det er i det lange løb jo næsten hip som hap, medmindre vi taler om
1.50 kr literen. Så kører selv jég efter det (105 kr besparelse)

/Mogens

Fra : Henning

Dato : 08-04-04 13:27

wrote:

> [...]
>
>Synes ikke det er det store i øjeblikket.. Det er jo svært at få 6.76 og af
>lommen når man har prøvet 4.95 benzinpriser.dk er bekendt.

Jet ved Fisketorvet og på Ellebjergvej havde forøvrigt diesel til 5.53
her til morgen. Og da alt øst for Storebælt er Kjøvenhavn... tja, så
var det i København

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Peter Weis

Dato : 16-04-04 18:07

:

> Jet ved Fisketorvet og på Ellebjergvej havde forøvrigt diesel til 5.53
> her til morgen. Og da alt øst for Storebælt er Kjøvenhavn... tja, så
> var det i København

I tirsdags tankede jeg til 4.95 hos Statoil i Allerød. I dag står den i 6.75
(så vidt jeg husker).

mvh
Peter