Søger to gamle Scwharzenegger film
Fra : Devast8or

Dato : 07-04-04 17:21

Hej med jer,

Jeg søger et par gamle film med Ah-nuld. Det drejer sig om "Total Rebuild"
og "Pumping Iron - 25th Anniversary" (begge er film om bodybuilding, ikke
spillefilm).

Jeg har søgt på følgende sider:

www.amazon.co.uk
www.dvdzone2.com
www.CD-wow.co.uk
www.Blackstar.co.uk
www.bensons-world.co.uk
www.Futureent.com
www.loaded247.co.uk
www.axelmusic.dk
www.dvdon.dk
www.dvdoo.dk
www.laserdisken.dk
www.softxchange.dk
www.dvdpriser.dk
www.dvdpricecheck.co.uk

"Total Rebuild" kan jeg ikke finde nogen steder. Der var et enkelt sted hvor
den kom frem, men når jeg trykker mig ind på detaljerne står der at de ikke
har den mere :(

"Pumping Iron - 25th Anniversary" har jeg fundet flere steder, det billigste
sted til £13,99 (reg2) og 99,95 DKK (reg1). (Det er til min bror og jeg ved
ikke om hans maskine kan æde reg1 skiver). Hvis der er andre der ved hvor
den kan fås billigere vil jeg da gerne høre om det.

De behøver vist ikke nødvendigvis at være på DVD, VHS er også fint.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Devast8or

Fra : Morten DH

Dato : 07-04-04 18:08

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> og "Pumping Iron - 25th Anniversary" (begge er film om bodybuilding, ikke

Kan ikke lige huske om det er Pumping Iron (ikke den 25th edition du
omtaler) eller det er Stay Hungry TP Musik har stående til 25kr for tiden...
men det er da et forsøg værd...

Fra : Devast8or

Dato : 07-04-04 19:23

Morten DH wrote:
> [...]
> omtaler) eller det er Stay Hungry TP Musik har stående til 25kr for
> tiden... men det er da et forsøg værd...

Jeg har prøvet at søge på deres hjemmeside efter alle tre uden held :/

Hvilken butik så du den i? For så vil jeg da lige prøve at ringe til dem.

Devast8or

Fra : Morten DH

Dato : 08-04-04 11:09

> Jeg har prøvet at søge på deres hjemmeside efter alle tre uden held :/

Jeg kunne heller ikke finde den der?!?

> Hvilken butik så du den i? For så vil jeg da lige prøve at ringe til dem.

Mener det var i et af de store reklametillæg i Metroexpressen de sommetider
har med en masse 25krs tilbud - det er ikke mere end 1-2 månder siden...

Fra : Devast8or

Dato : 08-04-04 15:32

Morten DH wrote:
> [...]
>
> Mener det var i et af de store reklametillæg i Metroexpressen de
> sommetider har med en masse 25krs tilbud - det er ikke mere end 1-2

Ok, tak. Jeg prøver at snakke med dem.

Devast8or

Fra : Christian Joergensen

Dato : 08-04-04 18:48

On Wed, 07 Apr 2004 19:07:46 +0200, Morten DH wrote:

> Kan ikke lige huske om det er Pumping Iron (ikke den 25th edition du
> omtaler) eller det er Stay Hungry TP Musik har stående til 25kr for tiden...
> men det er da et forsøg værd...

Det er Hercules

--
Christian Jørgensen
http://www.razor.dk

Fra : Morten DH

Dato : 08-04-04 19:43

"Christian Joergensen" <mail@razor.dk> skrev i en meddelelse
> Det er Hercules

Doh!!! Du har ret - må være alderen der trykker...

Fra : zcully

Dato : 09-04-04 12:49

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message
> [...]
>
> De behøver vist ikke nødvendigvis at være på DVD, VHS er også fint.
>
> Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Pumping iron kan du få her. Du får bare et problem med tolden
http://makeashorterlink.com/?B2FA32AF7

/Zcully