Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign CS update ?
Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 07-04-04 10:33

Hej

Er der nogen der har prøvet ID 3.01 updaten ?
Når jeg åbner "gamle" filer lavet i CS 3.0 kommer converting document barren
frem. Har de nu lavet om på formatet igen ?
I øvrigt er ID blevet meget ustabilt, brager ned efter få minutter med
følgende i loggen:

"Fejlagtigt program indesign.exe, version 3.0.1.460, fejlagtigt modul
unknown, version 0.0.0.0, fejlagtig adresse 0x00002c39."

Mikkel

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 07-04-04 11:31

Jens Mikkel Lausten wrote:
> [...]
>
> "Fejlagtigt program indesign.exe, version 3.0.1.460, fejlagtigt modul
> unknown, version 0.0.0.0, fejlagtig adresse 0x00002c39."

Efter at have afinstalleret 3.01 og derefter geninstalleret 3.0 kan jeg ikke
åbne mine nye 3.01 dokumenter ???
Virkelig genialt Adobe.

Mikkel

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 07-04-04 11:58

Jens Mikkel Lausten skrev:

> Er der nogen der har prøvet ID 3.01 updaten ?

Jeg har kørt med den siden d. 27/03.

> Når jeg åbner "gamle" filer lavet i CS 3.0 kommer converting
> document barren frem. Har de nu lavet om på formatet igen ?

Det mener jeg ikke og det er heller ikke noget, jeg har oplevet.
Har åbnet adskillige InDesign 3.0-dokumenter i 3.01 uden at de
er blevet konverteret og den kører lige så stabilt som 3.0 her.

Ifølge readme-filen, tyder det heller ikke på, at de har ændret
formatet.
http://www.adobe.com/special/indesign/cs301update/idsn_cs_301_readme.pdf

--
Hilsen
Madsen

Fra : Johannes Frederiksen

Dato : 07-04-04 14:27

On Wed, 7 Apr 2004 11:32:36 +0200, "Jens Mikkel Lausten"
<mlausten@worldonline.dk> wrote:

>Er der nogen der har prøvet ID 3.01 updaten ?

Har kørt 3.0.1 fejlfrit siden 23. marts.

Installationen gik uden problemer. Men der er mange, der har haft
vanskeligheder.

Johannes