Kan skuespilleri undskyldes, når ikke unde~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-04-04 00:36

Kan skuespilleri undskyldes, når ikke underforstået leg?

I "Villa Paranoia" udfører en arbejdsløs skuespillerinde terapeutiske
mirakler, og hun afprøver roller på sine medmennesker, så de bliver vrede
over at blive holdt for nar.

Det svarer til når Pippi Langstrømpe og hendes far går ind for
løgnehistorier fra de 7 verdenshave

Underholdende "hvid-løgn-leg med virkelighed" er OK når der er sikkerhedsnet
og man ikke stjæler folks tid ved skadeligt bedrag.

Jeg tror, at Sonja Richter-charmen og -kærligheden er afgørende for, at
livsløgn stjæles fra psykisk syge mennesker, så de blomstrer op - i denne
sjove (og kloge) film.

Men der er ikke generel fordel ved at lægge maskespil oveni de mange
dagdrømme, livsløgne og selvbedrag, som vi allerede forpester vort liv med.

Problemet med at turde åbenhed er snarere, at man har vænnet sig til fordele
ved selvmodsigelser og småbedrag, som man har fortrængt, og ikke tør pille
ved.

Dejlig synligt er fænomenet vedr nøgenhed og "klæder skaber folk" som jo er
om snobberi

" En kvinde, der allerede med sin påklædning viser alt, har ikke
mere, hun kan gøre mændene interesserede med". Raquel Welch

" Hun havde alt for meget sminke, og alt for lidt tøj på. Det er
altid et godt tegn på, at en kvinde har problemer". Oscar Wilde

Visse børn er så glade for nøgenhed altså ærlighed, at de protesterer
desperat mod ble og tøj - måske civilisationens høj-udvikling i kolde egne
har at gøre med at mødre har alibi for tvang, når der et par måneder i fx DK
er ægte temperaturmæsige behov for påklædnings.

Gode forældre lar børnene fryse til de selv beder om det varme tøj.

" Jeg kan ikke tænke med tøj på". Florence Allen

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Alzklaz

Dato : 07-04-04 09:14

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

Hold dig væk fra dk.kultur.film din fnatabe ! Du har ødelagt nok grupper
indtil videre !

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-04-04 09:32

Alzklaz escribió / skrev

> Hold dig væk fra dk.kultur.film din fnatabe ! Du har ødelagt nok
> grupper indtil videre !

Hold nu op. Hans indlñg er - omend atypisk - omhandlende film og 100%
on topic.

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Alzklaz

Dato : 07-04-04 09:48

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message
> Alzklaz escribió / skrev

> Hold nu op. Hans indlñg er - omend atypisk - omhandlende film og 100%
> on topic.

Du bliver klogere min fine ven, det er på den måde han infiltrerer grupper.
Startende sådan lidt ontopic på en eller anden måde, hvorefter det efter et
par uger faktisk kun omhandler "korsridderen" Mogens Glistrup og hans
venner.

Læs eventuelt http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html hvis du har tid
og du vil forstå.

Fra : David Rasmussen

Dato : 07-04-04 09:53

Alzklaz wrote:

> [...]
> Startende sådan lidt ontopic på en eller anden måde, hvorefter det efter et
> par uger faktisk kun omhandler "korsridderen" Mogens Glistrup og hans

Jeg tror ikke at der er nogen her der ikke kender til Bo. Men det ændrer
ikke på at hans indlæg var on topic. Vi skal ikke have smagsdommere som
dig til at censurere grupperne allerede _før_ folk har skrevet noget off
topic.

/David

Fra : Bo Warming

Dato : 07-04-04 13:44

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> [...]
> ikke på at hans indlæg var on topic. Vi skal ikke have smagsdommere som
> dig til at censurere grupperne allerede _før_ folk har skrevet noget off

Lad dog OSS-efterplaprerne afsløre sig som inkompetente ignoranter. Det er
nu sket hundred gange at folk tror de har argumenteret imod mig, ved at
linke til den atypiske citatfusk. Interessant er at aldrig har nogen evnet
at fremlægge facts eller logik der går imod mine ræsonnementer og
arbejdshypoteser.

Forfatteren til OSS har anmeldt mig til politiet, for han er ven af censur
og totalitarisme, og er sikkert stolt af at have medvirket til en af de tre
latterlige §266b-bødedomme jeg har fået.

Han fatter ikke at demokratiet baserer sig på Voltaires ord "Jeg afskyr hvad
du siger, men jeg vil slås for din ret til at sige det".

Fra : David Schjelde

Dato : 07-04-04 20:25

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

[snip]

> [...]
> linke til den atypiske citatfusk. Interessant er at aldrig har nogen evnet
> at fremlægge facts eller logik der går imod mine ræsonnementer og

Åh Bo! Hvor ville vi dog være uden dig?

Det kunne være det hjalp hvis jeg spiste margarine i stedet for smør,
eftersom mine ræsonnementer og arbejdshypoteser ikke har en validitetsgrad
på 100%.

Mvh
David

Fra : J

Dato : 07-04-04 12:06

> Læs eventuelt http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html hvis du har
tid
> og du vil forstå.

Av! Det er artig læsning! Der er vist ingen tvivl om at manden ikke er
rigtigt rask...
Lad mig se... meddelelser... bloker afsender... sådan!

Goodbye and good riddance.

Jonas

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-04-04 14:23

Alzklaz escribió / skrev

> Du bliver klogere min fine ven

Jeg kender udemærket Bo Warming, hans holdninger og hans posts, hvilket
ikke ændrer på det faktum at han har skrevet et ontopic. Hold derfor
venligst dit mudderkast i dertilegnede gruppe.

> Læs eventuelt http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html hvis
> du har tid og du vil forstå.

Den "faq" kender jeg også, og det faktum at BW skriver mere og mere
ontopic gør den blot endnu mere smagssløs end den var før.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Alzklaz

Dato : 07-04-04 22:30

> [...]
>
> Den "faq" kender jeg også, og det faktum at BW skriver mere og mere
> ontopic gør den blot endnu mere smagssløs end den var før.

Hvornår skal i giftes ?

Fra : David Rasmussen

Dato : 07-04-04 22:39

Alzklaz wrote:

> Hvornår skal i giftes ?

Hvornår forsvinder du?

/David

Fra : arc@na

Dato : 09-04-04 05:25

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in news:c51sa1$ks6$1
@news.net.uni-c.dk:

> Hvornår forsvinder du?

Lige så snart i finder ud af, at i X-poster mellem dk.politik og
dk.kultur.film.

FUT sat til sidstnævnte gruppe.

--
A scar nobly got, or a noble scar, is a good livery of honour;
so belike is that. - William Shakespeare