Mad Max på DVD
Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 06-04-04 21:59

Hej

På grund af nogle diskutioner her inde et par år tilbage om hvor ringe Mad
Max DVD udgivelserne var, har jeg aldrig fået købt en af mine absolut
ynglings film på DVD.

Derfor vil jeg høre nu om der er kommet nogle ordentlige versioner af Mad
Max eller om der evt skulle være nogle på vej?

Jeg har selv fundet disse to til en fornuftig pris, men er de også i en
fornuftig kvalitet?
http://www3.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=1782
http://www.choicesdirect.com/templates/product.asp?ProductGuid=653348

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Morten Bowman

Dato : 07-04-04 11:03

On Tue, 6 Apr 2004 22:58:30 +0200, "Johnny Jakobsen" <btzSLET@area42.dk>
wrote:

> [...]
>Max eller om der evt skulle være nogle på vej?
>
>Jeg har selv fundet disse to til en fornuftig pris, men er de også i en

Den har jeg og er i glimrende kvalitet.

>http://www.choicesdirect.com/templates/product.asp?ProductGuid=653348

Kender jeg ikke. Jeg har:
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=3400