110 KM skilte
Fra : Willi Rouainia

Dato : 06-04-04 21:17

Hej alle

Hvor er der plasik poser på samtlige 110 km skilte på de sjællandske
motorveje ?

anyone ?

vh

Willi

Fra : Cosworth POWER

Dato : 06-04-04 21:23

> Hvor er der plasik poser på samtlige 110 km skilte på de sjællandske
> motorveje ?
>
> anyone ?

Hvor?? Det svarer du selv på....

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-04 21:28

> Hvor er der plasik poser på samtlige 110 km skilte på de sjællandske
> motorveje ?

Fordi folk alligevel kører 130 på motorvejen som de altid har gjort ))

--
Tom

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-04-04 21:32

"Willi Rouainia" <willi@thekrew.dk> skrev :

>Hvor er der plasik poser på samtlige 110 km skilte på de sjællandske
>motorveje ?

emnet var oppe for nyligt :

Fra : Mark Sandberg

Dato : 06-04-04 21:31

"Willi Rouainia" <willi@thekrew.dk> skrev i en meddelelse news:40731009$0

> Hvor er der plasik poser på samtlige 110 km skilte på de sjællandske
> motorveje ?

Fordi der endnu ikke er hastighedsbegrænsning på 110 Km/t på de
strækninger - bare kør efter de gamle regler for motorvejskørsel

/Mark.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-04-04 21:37

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev :

>Fordi der endnu ikke er hastighedsbegrænsning på 110 Km/t på de
>strækninger

det var ligegodt satans ......... <grin>

Fra : Cosworth POWER

Dato : 06-04-04 21:37

> det var ligegodt satans ......... <grin>

Fri hastighed - det var du ik' klar over??

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-04-04 21:41

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev :

>Fri hastighed - det var du ik' klar over??

jeg ved godt det praktiseres, ikke at det var blevet lovligt ;)

Fra : Cosworth POWER

Dato : 06-04-04 21:42

> jeg ved godt det praktiseres, ikke at det var blevet lovligt ;)

Politiet gør da ik noget v det?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-04-04 21:48

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev :

>Politiet gør da ik noget v det?

Ikke det ... fortæl du fruentimmeret her i hytten det !

<<fniser_stadig.wav>>

Fra : Cosworth POWER

Dato : 06-04-04 21:49

> Ikke det ... fortæl du fruentimmeret her i hytten det !

Haha... så dyrt blev det da heller ikke?? ;)

Er nu også blevet stoppet een gang på Helsingør motorvejen....

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-04-04 22:01

>Haha... så dyrt blev det da heller ikke?? ;)

Jeg hentyder ikke til min egen lille affære, men hendes.

klokket til 185, men fik 10km/t rabat .. og så i en gammel Rekord ;)

>Er nu også blevet stoppet een gang på Helsingør motorvejen....

Gled foden på speederen ? <grin>

Fra : Cosworth POWER

Dato : 06-04-04 22:03

> klokket til 185, men fik 10km/t rabat .. og så i en gammel Rekord ;)

(!!!!!) SHIT.

> Gled foden på speederen ? <grin>

<host, host>

Jeg tror det.... kører ellers aldrig over 110 kmt.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-04-04 22:14

>(!!!!!) SHIT.

Jep, det kostede kassen, men hun mente da at have fået lidt fornøjelse
for pengene : Sådan en høvl, skal eddermuggeme ikke ligge der og flyde
i magnetbanen, så han skulle satan..... lige sættes på plads.

*han* var da også rimeligt imponeret, over at den gamle skude kunne
skyde *den* fart, men det tællede ligesom ikke rigtigt nogen steder

> Gled foden på speederen ? <grin>

><host, host>

>Jeg tror det.... kører ellers aldrig over 110 kmt.

Host! hark! .... atjuhhhh

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-04-04 22:12

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er nu også blevet stoppet een gang på Helsingør motorvejen....

Det var den ene gang de nåede at reagere

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Cosworth POWER

Dato : 07-04-04 15:01

> Det var den ene gang de nåede at reagere

Det var i XR4i'en efter de havde fået baghjul (i en civil politibil)....

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-04 06:42

> Ikke det ... fortæl du fruentimmeret her i hytten det !

Sidst overhalede jeg en politibil som kørte ca 135 Km/t og jeg selv lidt
over 140........og jeg slap godt fra det

--
Tom

Fra : Mark Sandberg

Dato : 06-04-04 21:41

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> jeg ved godt det praktiseres, ikke at det var blevet lovligt ;)

Hvorfor dækker de tåber så skiltene til med plastik? Når det er sandt, hvad
der står på dem

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-04-04 21:49

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev :

>Hvorfor dækker de tåber så skiltene til med plastik? Når det er sandt, hvad
>der står på dem

Fordi de har en plan, der skal løse arbejdløsheden med et snuptag,
omend ganske kortvarigt.

"Nogen" har her i gruppen påstået at alle poserne vil blive fjernet
samtidigt - det kræver sgu et par mand, eller et par tusinde...

Fra : Cosworth POWER

Dato : 06-04-04 21:50

> "Nogen" har her i gruppen påstået at alle poserne vil blive fjernet
> samtidigt - det kræver sgu et par mand, eller et par tusinde...

Hahaha :)

Fra : Aksel

Dato : 06-04-04 21:39

> Hej alle
>
> Hvor er der plasik poser på samtlige 110 km skilte på de sjællandske
> [...]

Fordi de ikke er aktuelle før 1 maj hvor der er nogle strækninger i Jylland
hvor det bliver tilladt at køre 130.

Det har vi da gjort altid, mindst, også med trailer.

Hilsen Aksel

Fra : Willi Rouainia

Dato : 06-04-04 22:00

jamen

vi må da kun køre 110 km på sjælland, hvorfor fanden så dække dem til... det
er jo dobbelt arbejde, og spild af mine skattekroner

Willi

Fra : Henning

Dato : 06-04-04 22:11

On Tue, 6 Apr 2004 23:00:28 +0200, "Willi Rouainia" <willi@thekrew.dk>
wrote:

>jamen
>
>vi må da kun køre 110 km på sjælland, hvorfor fanden så dække dem til... det
>er jo dobbelt arbejde, og spild af mine skattekroner

Syd for Køge må der køres 130 - hvad man end skulle dernede

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-04-04 22:16

Henning <nomail@all.invalid> skrev :

>Syd for Køge må der køres 130 ...

Jubiiiiiihhhhh !!!!

> hvad man end skulle dernede

Homer_mode:

Dohh!

/Homer_mode

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-04 06:46

> Homer_mode:
>
> Dohh!
>
> /Homer_mode

Jan du har programmeret for meget HTML kan jeg se

--
Tom

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-04-04 06:50

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Jan du har programmeret for meget HTML kan jeg se

Nok ikke helt ved siden af, jeg har siddet hele natten og hygget mig
;)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-04-04 22:15

"Willi Rouainia" <willi@thekrew.dk> skrev :

>vi må da kun køre 110 km på sjælland, hvorfor fanden så dække dem til... det
>er jo dobbelt arbejde, og spild af mine skattekroner

Hold da op med den jamren, du kan da bare be' om poserne, så er de par
skattekroner ikke spildt.

Fra : Willi Rouainia

Dato : 07-04-04 09:19

helt i orden ..

så har i sku oz bare og køre roligt så de ikke flyver af, i tilfælde af jeg
for lov til at få dem

Fra : Christabel & Anders

Dato : 07-04-04 14:02

Det er nok desværre for sent, var jo i Aalborg i lørdags for at teste Volvo
og VW!!! På motorvejen omkring byen, var noget af det sorte plastik ved at
blæse i stykker og på skiltene står der 90 km!

Anders