Eu knallert (Speciel)
Fra : Fuzzbox

Dato : 06-04-04 20:22

Hej allesammen.

Jeg har set både i københavn og i århus en eu knallert der ligner en lille
varevogn, den har 3 hjul
og lukket kabine.

Ved i her hvor i århus jeg kan finde en sådan en?

Tillægs spørgsmål, må man sidde 2 i kabinen?

Tak på forhånd.

Mvh
Fuzzbox

Fra : Hekto

Dato : 06-04-04 20:41

Fuzzbox wrote:

> Tillægs spørgsmål, må man sidde 2 i kabinen?

Ja.

Fra : Brian A.

Dato : 06-04-04 23:40

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse

> Ja.

Er det en 45'er?

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 06-04-04 20:43

"Fuzzbox" <fuzzbox1@lviv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og lukket kabine.
>
> Ved i her hvor i århus jeg kan finde en sådan en?
>
> Tillægs spørgsmål, må man sidde 2 i kabinen?

MarQuart på Søren Frichsvej 48 har vist sådan en stående som blikfang.
Mvh
Jess M

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-04-04 21:57

> [...]
> og lukket kabine.
>
> Ved i her hvor i århus jeg kan finde en sådan en?
>
> Tillægs spørgsmål, må man sidde 2 i kabinen?

Er det mon en APE du tænker på ?
http://www.dhrcykler.dk/main.htm

Kim Larsen

Fra : Bobbleboy

Dato : 06-04-04 22:01

http://www.scootcar.dk/index.htm

André S Hansen

Fra : Fuzzbox

Dato : 06-04-04 22:23

> [...]
> og lukket kabine.
>
> Ved i her hvor i århus jeg kan finde en sådan en?
>
> Tillægs spørgsmål, må man sidde 2 i kabinen?

I skal alle have mange mange tak for jeres svar, jeg vil kikke på det

Mvh Fuzzbox

Fra : mikkel paulsen

Dato : 08-04-04 10:46

"Fuzzbox" <fuzzbox1@lviv.dk> wrote in message news:<zbFcc.358$%E4.52@news.get2net.dk>...
> "Fuzzbox" <fuzzbox1@lviv.dk> skrev i en meddelelse

> I skal alle have mange mange tak for jeres svar, jeg vil kikke på det
>
> Mvh Fuzzbox

jeg er 99% sikker på du ikke må sidde 2 i kabinen, det er ren og skær
afgiftsag! du må heller ikke køre 2 på en alm EU scooter selvom der er
plads til det..

Fra : Bobbleboy

Dato : 08-04-04 17:18

Fun Tech 50 - scooter 45 er frihed for småpenge til 2 personer på 3 hjul.
Denne registreringspligtige (EU)-knallert, er den første i Danmark, der er
godkendt til 2 personer og med en tophastighed på 45 km/t er den praktisk
transport i byen samt skov og strand.

Det tror jeg godt man må der er seler i dem

André S Hansen

Fra : mikkel paulsen

Dato : 12-04-04 23:10

"Bobbleboy" <rottefjerndette@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:<40757b72$0$11592$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> [...]
> transport i byen samt skov og strand.
>
> Det tror jeg godt man må der er seler i dem

wow jeg undersøgte det eller for få år siden, der måtte man ikke. men
regler er jo til for at blive lavet om

Fra : PVM

Dato : 13-04-04 07:58

Koncept
[...]