Nikolaj og Piloterne
Fra : news.tele.dk

Dato : 06-04-04 19:26

De havde et stort hit i 80'erne.

Er der nogen der kan huske hvad det hedder og evt. hvilket album det er fra?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-04-04 20:28

news.tele.dk wrote:
> De havde et stort hit i 80'erne.
>
> Er der nogen der kan huske hvad det hedder og evt. hvilket album det er fra?

"Du er min" fra albummet Piloter.

Fra : Krumme

Dato : 06-04-04 22:55

Da jeg alligevel sidder på en nyhedsgruppe og ved hvor hurtigt folk er til
at rette når man kommer med ukorrekte udtalelser vil jeg med det samme
fastslå at jeg ER klar over at nummeret ikke er fra 80'erne, men

Kommer nok hjem (jeg tror albummet hed "sidder på en raket" )

var da noget af en radiobasker i sin tid ( det var vel midt i 90'erne, var
det ikke )

mvh:
Krumme

Fra : news.tele.dk

Dato : 07-04-04 18:43

Helt sikkert store hit fra Nikolaj og Piloterne begge to, men det var ikke
lige nogen af dem jeg tænkte på.
Nu bliver jeg lidt i tvivl om det var dem der lavede den sang jeg leder
efter.

De synger noget i stil med:

"Det ka' godt være du synes jeg er noget for sig"

eller noget i den stil.

Er der noget der ved hvad det kan være for en sang jeg leder efter...?

Fra : JSM

Dato : 07-04-04 20:44

"news.tele.dk" <fds@fdsfs.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter.
>
> De synger noget i stil med:
>
> "Det ka' godt være du synes jeg er noget for sig"

Det kunne være den her, hvor omkvædet lyder:
"Og jeg vil godt ta' skylden for, jeg af og til er noget for mig,
men jeg vil ikke høre noget om, jeg ik' har gjort forsøget"

Er det den ? CD'en ligger ude i min bil og jeg gider ikke løbe ud hente den,
hvis det alligevel ikke er den ?

mvh
Jesper

Fra : JSM

Dato : 07-04-04 20:52

> Er det den ? CD'en ligger ude i min bil og jeg gider ikke løbe ud hente
den,
> hvis det alligevel ikke er den ?

Og så hentede jeg den alligevel.
Den jeg jeg tror du tænker på hedder "Ridder af kærlighed" og jeg huskede
omkvædet forkert: Det rigtige er :
"Og jeg vil godt ta' skylden for at jeg af og til har lovet for meget
Men jeg vil ikke høre noget om at jeg ikke har gjort forsøget"

mvh
Jesper

Fra : news.tele.dk

Dato : 07-04-04 22:10