Hvem er Majbrit ?
Fra : MB

Dato : 06-04-04 16:43

Jeg har hørt, at en bekendt denne måned er i et mandeblad. Nu vil jeg jo
ikke lige spørge hende om hvilket blad, men måske ved i det? Hvilket blad ?
Også gerne om det er denne måned. (måske rapport eller lignende).

Lyshåret og ca. 22-26 år, bor i vestjylland, har en hest og hedder eller hed
Maibrit Laustsen.

På forhånd tak for oplysningen. . . -:)

Fra : nusle

Dato : 06-04-04 18:01

"MB" <Himself_80@Hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hvis hun har valgt ikke at stå frem med navns nævnelse,
så er du simpelthen en røv i verdens klasse ved at skrive
som du gør her.

Måske skulle du bare, som "damage-control", slette dit
indlæg igen.

mange hilsner
nusle

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-04 18:23

> Hvis hun har valgt ikke at stå frem med navns nævnelse,
> så er du simpelthen en røv i verdens klasse ved at skrive
> som du gør her.

Han nævner da ikke noget om hvorvidt hun har lavet billederne med navn på
eller ej - han har bare ikke lyst til at spørge hende ansigt til ansigt
hvilket blad hun har lavet billeder til - hvilket jeg godt forstår.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Jane

Dato : 06-04-04 18:57

On Tue, 6 Apr 2004 19:22:48 +0200, "Jeppe Vestergaard"
<Jeppe(a)dailyrush.dk> wrote:

>Han nævner da ikke noget om hvorvidt hun har lavet billederne med navn på
>eller ej - han har bare ikke lyst til at spørge hende ansigt til ansigt
>hvilket blad hun har lavet billeder til - hvilket jeg godt forstår.

Det forstår jeg da ikke helt. Hvis hun har valgt at stå frem med både
navn og ansigt, så kan hun da heller ikke have noget at skjule i den
sammenhæng. Og så er der da ikke noget i vejen for at spørge hende
selv.

Hvis hun derimod har valgt ikke stå frem med navn, så er det måske
fordi hun ønsker at forblive anonym.

Med venlig hilsen
Jane

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-04 06:04

On Tue, 06 Apr 2004 19:57:02 +0200, Jane <nojane@get2net.dk> wrote:

>Hvis hun derimod har valgt ikke stå frem med navn, så er det måske
>fordi hun ønsker at forblive anonym.
>

>Med venlig hilsen
>Jane

Skal man så ikke bare lade være med at få taget sådanne billeder?

Fra : Jane

Dato : 07-04-04 21:09

On Wed, 07 Apr 2004 07:03:33 +0200, HHH <> wrote:

>Skal man så ikke bare lade være med at få taget sådanne billeder?

Ved vi hvilke billeder, der er tale om?
Vi ser da modelbilleder hver dag uden navneidentitet.

Med venlig hilsen
Jane

Fra : Hans Houmøller

Dato : 06-04-04 23:31

på den anden side: hvis man vælger at lade sig udstille, kan det vel ikke
undre, at nogen finder frem til en?
) Hans

Fra : Jensen

Dato : 06-04-04 23:01

"MB" <Himself_80@Hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Lyshåret og ca. 22-26 år, bor i vestjylland, har en hest og hedder eller
> [...]
hmm ... gælder vel næsten alle tøser i dk ... er nok ikke en tilflytter fra
de varme lande så ... og vestjylland er jo ret langt ... har du prøvet de
gule sider ?? kh Jensen

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 07-04-04 01:31

"MB" <Himself_80@Hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Også gerne om det er denne måned. (måske rapport eller lignende).
>
> Lyshåret og ca. 22-26 år, bor i vestjylland, har en hest og hedder eller

Hvis det er en bekendt må du da kunne indsnævre aldere lidt mere *GG*

Du ved vel hvor gamle dine bekendte er *LOL*