Grenåvej, Århus - hvor lang tid extra om m~
Fra : jones_net

Dato : 06-04-04 16:46

Hejsa

Spekulerer lidt i at købe et hus nord for Århus, og i den forbindelse vil
jeg komme til at skulle køre ind ad Grenåvej, for at komme på arbejde.
Nu vil jeg så høre, om nogen af jer kører den vej hver dag - hvor lang tid
tager det extra, i forhold til når der ikke er morgentrafik?

/J

Fra : Jacob

Dato : 06-04-04 18:34

"jones_net" <jones_netng@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu vil jeg så høre, om nogen af jer kører den vej hver dag - hvor lang tid
> tager det extra, i forhold til når der ikke er morgentrafik?

Det kommer da i den grad an på hvornår du kører. Morgen kan jo være mange
ting. kl. 6 er der fx masser af plads.

Jacob

Fra : jones_net

Dato : 06-04-04 18:51

"Jacob" <mma@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Det kommer da i den grad an på hvornår du kører. Morgen kan jo være mange
> ting. kl. 6 er der fx masser af plads.

OK, jeg skal møde mellem 7:30 og 8:30 inde i Århus C

/J

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 06-04-04 21:52

> OK, jeg skal møde mellem 7:30 og 8:30 inde i Århus C

7:30 og 8:30 er der kun lidt kø. Men derimellem er det i reglen helvede. Og
det bliver vist bare værre og værre.

Fra : tb

Dato : 06-04-04 22:55

jeg har flex og møder alt imellem 6 og 8. Fra postnr 8550 til 8270 (45km
ind ad grenåvej) tager det 35-45 min. Møder jeg 830-900 tager det ca 80min.
så hvis du kan tilpasse din mødetid er det en GOD ting.
Men en dårlig dag fra århus til århus på en ringvej kan nemt tage +30min, så
taget den million i betragtning jeg har sparet ved at bo på djursland
istedet, synes jeg det er alle pengene værd!!!

hjemad er det 45 min uanset om jeg kører kl 14 eller 17
"Freddy O. Christensen" <focfjerndette@fjerndette_tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:4073186e$0$171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : jones_net

Dato : 07-04-04 07:19

"tb" <dsl142004-FJERN-@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> taget den million i betragtning jeg har sparet ved at bo på djursland
> istedet, synes jeg det er alle pengene værd!!!

Se det var jo lige de oplysninger jeg skulle bruge

Det er netop pga. den sparede million, at vi gerne vil den vej på, men
hvis det betød, at jeg skulle sidde 1½ time i bil hver vej, så ville
jeg lige tænke over det endnu en gang!

Tak skal I have

/J