Hvad skal man mon vælge? (Kill Bill DVD)
Fra : Anders W. Grau-Chris~

Dato : 06-04-04 11:11

Hej.

Glæder mig voldsomt til at få Kill Bill vol. 1 hjem i stuen. Selvom R3-uncut
lyder spændende, så vil jeg alligevel hellere have bio-versionen i første
omgang.

Mulighederne er vel som følger:

R1: DTS, men ingen engelske tekster
R2UK: Står alle steder som DD, men cd-wow skriver nu DTS. Er det mon bare et
gæt fra deres side?
R2DK: DTS, men dyr og har kun nordiske tekster.

Mine kriterier er engelsk tekst og DTS. Så hvis der virkelig er DTS på R2UK
bliver det nok den, men er der nu også det?

mvh Anders

--

Remove "SLET" to reply
Fjern "SLET" for at maile privat

Fra : Thomas

Dato : 06-04-04 11:16

"Anders W. Grau-Christensen" <awg@SLETgalnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej.
>
> <SNIP>

Hvis du kan læse HELT tilbage til igår, så er der oprettet en tråd med ca.
det samme spørgsmål, du kunne overveje at læse...

Fra : Anders W. Grau-Chris~

Dato : 06-04-04 11:33

In news:40728433$0$262$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Thomas <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> typed:
> Hvis du kan læse HELT tilbage til igår, så er der oprettet en tråd
> med ca. det samme spørgsmål, du kunne overveje at læse...

Hej Thomas.

Har læst den - den handler kun om R3-udgaven.

Det er bestemt en interessant tråd - jeg kan varmt anbefale den.

mvh Anders

Fra : ib

Dato : 06-04-04 11:33

> Mulighederne er vel som følger:
>
> R1: DTS, men ingen engelske tekster

Ifølge de anmeldelser jeg har læst, er der engelske undertekster på den
udgave.

Fra : Anders W. Grau-Chris~

Dato : 06-04-04 12:20

In news:40728789$0$231$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
ib <abc@efg.hik> typed:

> Ifølge de anmeldelser jeg har læst, er der engelske undertekster på
> den udgave.

Tak for det - kiggede lige på dvd-basen og jo, det ser da egentlig ud til at
de er der. Så tror jeg, jeg vil holde mig til den R1 jeg har forudbestilt.

Jeg så bagsiden af coveret her:
http://www.axelmusic.dk/resources/covers/back/786936226997o.jpg og der er
ikke nævnt engelske tekster. Men det ville jo ikke være verdens første
ukorrekte cover.

mvh Anders

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-04-04 12:26

"Anders W. Grau-Christensen" <awg@SLETgalnet.dk> escribió

> Tak for det - kiggede lige på dvd-basen og jo, det ser da egentlig ud til
at
> de er der. Så tror jeg, jeg vil holde mig til den R1 jeg har forudbestilt.

Der er dig ligegyldigt at den er kortere end den japanske version?

Fra : Anders W. Grau-Chris~

Dato : 06-04-04 22:29

In news:c4u41n$nq0$1@newsreader.mailgate.org,
Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> typed:
> "Anders W. Grau-Christensen" <awg@SLETgalnet.dk> escribió

> Der er dig ligegyldigt at den er kortere end den japanske version?

Nej, jeg er normalt typen, der helst vil have mine film uncut. Så jeg har
bestemt overvejet den japanske, men kom lidt fra det. Mest pga, at jeg
faktisk godt kunne lide de sort/hvid scener der er i KB, også selvom det
(vist nok) er censurens fingeraftryk, og så vidt jeg ved er der vist også
lidt vrøvl med untertekster - kan ikke helt huske hvordan det hænger sammen.
Men når det gælder Kill Bill (og Tarantino generelt) kan jeg godt finde på
at have filmen i flere versioner.

mvh Anders

Fra : kim hermansen

Dato : 06-04-04 22:54

Ja jeg vil give Anders ret...efter at have læst denne tråd og set at der
kommer en uncut version har jeg lavet min bestilling om fra denne alm udagve
til Uncut udgaven.....

Så tak for linket......

Glæder mig til at se Go Go Yubari igen, den nok mest sindsyge skole-pige
lejemorder længe set længe på film.....

kim.

Fra : Tim Christensen

Dato : 06-04-04 12:46

ib wrote:

> Ifølge de anmeldelser jeg har læst, er der engelske undertekster på den
> udgave.

For hørehæmmede eller almindelige?

Mvh

Tim

Fra : ib

Dato : 06-04-04 13:07

> For hørehæmmede eller almindelige?

jeg bliver nu selv i tvivl, nogle skriver at der kun er tekst på engelsk i
CC, andre at der er for hørehæmmede i CC og almindelige i "normal"
tekstning, og andre igen at begge dele ligger som "normal" tekstning.

Fra : Gromit

Dato : 06-04-04 15:27

Hvis man har tålmodighed, så venter man på Super Deluxe udgaven af Vol. 1 &
2.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-04-04 12:46

> Hvis man har tålmodighed, så venter man på Super Deluxe udgaven af Vol. 1
&
> 2.

spørgsmålet er så om der kommer en dobbeltudgave med den japanske uncut...
den er jeg nemlig osse ret lun på.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight