menuer i mac os X
Fra : Thomas Bendsen

Dato : 06-04-04 09:01

Hej

Er der nogen som ved hvordan man, i java, kan lave en menu som bliver
vist på samme måde som standardmenuerne i MAC OS X, dvs. øverst i
skærmen, i stedet for lige over programmets vindue?

--
MVH
Thomas Bendsen

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 06-04-04 09:20

Thomas Bendsen <thomas_bendsen@stofanet.dk> writes:

> Er der nogen som ved hvordan man, i java, kan lave en menu som bliver
> vist på samme måde som standardmenuerne i MAC OS X, dvs. øverst i
> skærmen, i stedet for lige over programmets vindue?

Under OS X styres den slags med systemproperties.

http://developer.apple.com/documentation/Java/DesignGuidelines-date.html

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn

Fra : Thomas Bendsen

Dato : 06-04-04 10:30

In article <yu2wu4t34cg.fsf@luhmann.netc.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Under OS X styres den slags med systemproperties.
>
> http://developer.apple.com/documentation/Java/DesignGuidelines-date.html

Hej Thorbjørn

Det ligner et link jeg kan få rigtigt meget glæde af. Tak for det.

--
MVH
Thomas Bendsen