Tændning [Puch MAXI]
Fra : Lau Lautrup

Dato : 06-04-04 08:04

Hello gruppe.
Er ved at samle en papkasse MAXI, og er nået til tændningen. Alle stumper
er nye og klar til at blive sat på ankerpladen, men ledningsdiagrammer og
mig passer ikke lige sammen...hehehe....sikkert ret nemt, der er jo kun 3-4
ledninger, men hvad skal forbindes med hvad....??

//Lau

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 07-04-04 11:44

"Lau Lautrup" <lau@ducati.dk> wrote in message
> [...]
3-4
> ledninger, men hvad skal forbindes med hvad....??

er der ikke tre?

Jeg mener (dette ligger 12-13 år tilbage) at..
den sorte er den afbryderen , altså den som slukker motoren
og de to andre (vist nok rød/orange og grøn) er strøm (+) til henholdvis for
og baglygte...

Thore

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 07-04-04 11:50

"SmaRTrxxv" <thore_@tadettevækget2net.dk> wrote in message news:4073db68$0>

>og de to andre (vist nok rød/orange og grøn) er strøm (+) til henholdvis
for
> og baglygte...

Forresten er der vist noget med at der kun er spænding på den ene , når der
er forbindelse gennem den anden. Således at baglygten følger forlygten,
dvs.tænder når man tænder forlygten og ikke bare lyser konstant...

Thore
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56
tidligere stolt puch maxi ejer....