Danmark kommer med i adressen
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 27-04-01 21:57

Jeg har med møje og besvær lavet en samling adresser i Outlook, som
jeg kan bruge i flere forskellige programmer. Helt fint. Nu vil jeg så
selvfølgelig bruge dem til fx brevfletning i Word. Men i adressen
kommer til sidst "Danmark", altså fx:

Fru Jensen
Bygaden
Varpelev
Danmark

Og det er ærlig talt en kende åndssvagt, når man sender fra landsby
til landsby

Hvordan slipper jeg af med den sidste linje? Jeg har bestemt ikke selv
skrevet den ind. Også i telefonnumre insisterer Outlook på at skrive
(45) før numrene, men det kan jeg lidt bedre leve med.

Jeg kører med en WinME på engelsk, men både min Word 2000 og min
Outlook 2000 er pæredanske.

--
Venlig hilsen Kirsten

Fra : pre

Dato : 28-04-01 18:40

1: Et eller andet sted har jeg en makro, der håndterer den sag. Jeg
iler for at finde den.
2: Hvis du sætter en parantes om områdenummeret forsvinder landekoden.
--
Venlig hilsen
pre

PS. Er du interesseret i en debatartikel om WP?

Fra : Hanne Jaksland

Dato : 28-04-01 23:54

Når en kontaktperson er åben, tryk på knappen "adresse" og slet blot
"Danmark"
mvh
Hanne