FEDE SVIN
Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 05-04-04 18:39

hmm.........jeg vejer .....ja jeg ved faktisk ikke hvad jegg vejer, da det
er .......ja egentlig er det pissetræls at være overvægtig........der er
kraftedme ingen positive sider ved det........
Tror nok jeg vejer omkring 107.........jeg er mand 186 høj, 39 år, og jeg
vil gerne veje 86 kilo.......tænk sig at veje så lidt!!!.........det har jeg
ikke prøvet siden.....øhh, for over 10 år siden, øv. Mine bukser ligger
stadig og venter!!

ja sig det så........

Fra : Jens Jensen

Dato : 06-04-04 08:28

"Jan Mejer Rasmussen" <jamera(FJERN)@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> ikke prøvet siden.....øhh, for over 10 år siden, øv. Mine bukser ligger

Okay, gør du noget ved det, eller bliver det bare ved tanken?

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 07-04-04 12:07

On Mon, 5 Apr 2004 19:38:37 +0200, "Jan Mejer Rasmussen"
<jamera(FJERN)@ofir.dk> wrote:

>ja sig det så........

Jeg har samme højde som dig, og for to år siden vejede jeg det samme som
dig. I dag vejer jeg din ønskevægt (men trænger stadig at tabe mig noget
mere)

For mit vedkommende handlede det om at spise sundere (mindre portioner,
droppe noget af det mest usunde og lade være med at spise slik i for
store mængder, skifte fra cola til cola light og andre sådanne ting) +
at løbe lidt et par gange om ugen.

Jeg har ikke tabt mig ligeså hurtigt som alle mulige andre, men det er
gået stille og roligt og er blevet af.

Før det havde jeg forsøgt at tabe mig ved hjælp af diverse kure, dette
her var en ændring af livsstil. Håber det kan lykkes for dig også!

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Kenneth R.

Dato : 08-04-04 11:32

Hej Jan.

Op med humøret mester, for det er ikke så slemt som det lyder. For
2 år siden vejede jeg 108 kg. og det er jo værre da jeg bare er en
lille stump på 175 cm. Det blev jeg også træt af og fra den ene
dag hvor jeg lå på sofaen og åd junk til den anden hvor jeg stod
og steppede i et fitness center gik der 6 måneder, så havde jeg
tabt 40 kg. Find et motionscenter og få råd og vejledning til
sundere kost og hurtigt vægttab, de står i kø for at hjælpe dig og
hvis du gør lidt ud af det går det bare stærkt og jeg kan
garantere dig for at det er det værd. Hold kæft man har det godt
ikke bare med sig selv men i det hele taget når man skal bevæge
sig, arbejde osv. bliver næsten en leg...

Håber for dig og for den sags skyld alle der har et overvægt-
problem at det bliver bedre, for livet er for fedt til fedt

Mvh. Kenneth.