Radeon 9800 og RadeonTweaker
Fra : OleBole

Dato : 05-04-04 17:23

Hej!

Har investeret i et "HIS Iceq Radeon 9800pro" SUPER kort alle spil med
alt aktiveret og det køre bare derud af

Men jeg er faldet over et program der hedder RadionTweaker v 1.0.3 når
jeg starter det og trækker selve hovedmenuen lidt ned finder jeg en
requester inde bagved som siger:

-----------------------------------
Error!
-----------------------------------

setclk_open() failed

------------------------------------
Ok
----------------------------------

Når jeg lukker selve rogrammet ned forsvinder den igen uden jeg har
trykket Ok, hvad betyder den!?!? er det RadeonTweaker, Drivers eller
et defekt GFXkort <-- Håber jeg ikke.

Sidst men ikke mindst, jeg får en score på ca.8100 i 3Dmark2001Se, er
det ikke nogenlunde ok når man tager med at jeg kun har et KT133a
bundkort med 512MB sdram samt en atlon 2200+ Thoroughbred.

På forhånd tak

OleB

Fra : Zulu

Dato : 05-04-04 18:11

"OleBole" <nospam@myplace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men jeg er faldet over et program der hedder RadionTweaker v 1.0.3 når
> jeg starter det og trækker selve hovedmenuen lidt ned finder jeg en

RadeonTweaker er et meget gammelt program. Orindeligt lavet til den
originale Radeon/ Radeon 7200 kort.
Brug i stedet RadLinker eller Rage3D Tweak.

Zulu

Fra : OleBole

Dato : 05-04-04 20:15

On Mon, 5 Apr 2004 19:10:55 +0200, "Zulu"
<zulu@.N.O.S.P.A.M.toughguy.net> wrote:

>RadeonTweaker er et meget gammelt program. Orindeligt lavet til den
>originale Radeon/ Radeon 7200 kort.
>Brug i stedet RadLinker eller Rage3D Tweak.

Ok, det vil jeg prøve, tak for hjælpen.

OleB

Fra : Zulu

Dato : 05-04-04 21:26