Mærkelig pixelfejl
Fra : Lone Skov

Dato : 05-04-04 17:20

Hej i gruppen

Min skærm er begyndt at opføre sig underligt. Der kommer efter nogen tids
brug nogle felter med anden farve en der skulle være (ligner pixelfejl,
opfører sig bare ikke sådan). Omfanget er meget forskelligt startende med 2
små prikker til 30-40 plamager.

Jeg kan nemt få dem væk ved at skifte opløsningen eller frekvensen. Jeg
synes bare ikke det er holdbart at skulle gøre det hele tiden. Er der nogen
der har en ide til hvad der kan være galt???

Min hardware er:
Motherboard: ASUS A7V133 (kt133a)
AMD 1.4Ghz T-bird
Grafikkort: ASUS Geforce4 ti4600
Skærm: AOC LM720A LCD skærm.

Med venlig hilsen

LS

Fra : Zulu

Dato : 05-04-04 18:12

"Lone Skov" <No_mail_adress@no.isp.com> skrev i en meddelelse
> [...]
nogen
> der har en ide til hvad der kan være galt???

Det lyder som om dit grafikkort bliver for varmt. Tjek lige at blæseren
stadgi kører rundt.

Zulu

Fra : Lone Skov

Dato : 05-04-04 19:57

"Zulu" <zulu@.N.O.S.P.A.M.toughguy.net> skrev i en meddelelse
> Det lyder som om dit grafikkort bliver for varmt. Tjek lige at blæseren
> stadgi kører rundt.

Godt skudt der.
Blæseren var faktisk hoppet af, og hang 1 stift og ledningen. Lidt kølepasta
og lidt fusk med stiften, og så kører vi igen.

Tak for hjælpen

LS

Fra : Zulu

Dato : 05-04-04 21:26

> [...]
kølepasta
> og lidt fusk med stiften, og så kører vi igen.

Det var så lidt...

Zulu