Req: "Rå-tegninger" af Ford Escort Mk. III~
Fra : Annette Jensen

Dato : 05-04-04 16:24

Heysan

Subject siger vidst det meste her.

De skal bruges til at males på i et billedbehandlingsprogram, Photoshop 7,
idet vi skal se hvordan vor kære folkeracer vil tage sig ud med forskellige
"paint-jobs". Går ud fra i er med på hvad jeg mener - en umalet model hvor
det kun er omridset der er der, markering af døre, o.l. Lidt alá dem der
engang var i Bil Revyen, der var de svjh. bare blå, stregerne

Vil meget gerne have dem på mail,

annette.jensen (at) FjerNaalborg.mail.dk

Håber i er med på at... Ja, skal fjernes, der ved aalborg hehe.

// Troels
fra svigermors computer, 33.6 forbindelse.

Fra : Annette Jensen

Dato : 05-04-04 18:03

> [...]
> det kun er omridset der er der, markering af døre, o.l. Lidt alá dem der
> engang var i Bil Revyen, der var de svjh. bare blå, stregerne

Det ville heller ikke gøre noget hvis de fås til BMW e21 / e30

> Vil meget gerne have dem på mail,

Eller link her i NG. Binaer-gruppen er for tung til at jeg vil danse med den
på en 33.6

// Troels

Fra : Per Hansen

Dato : 05-04-04 18:35

"Annette Jensen" <test@test.dk> skrev i en meddelelse
> forskellige

Hvorfor ikke bare bruge et alm. foto?
Marker de lakerede dele i Photoshop.
Skjul markeringen med Ctrl + H.
Åbn Farvetone/mætning med Ctrl + U.
Prøv så at trække i skyderne, så skal du bare se

Med venlig hilsen

Per Hansen