SM-start
Fra : pepss

Dato : 05-04-04 13:38

Hejsa *S*
Jeg har en rigtig sød kæreste som tænder på tanken om sm ( hun som mèr) Vi
vil så gerne prøve det men hvordan kommer man "igang" med det ? Er der nogen
der har nogle erfaringer med det som kan hjælpe os?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Henning

Dato : 05-04-04 15:54

pepss wrote:
> [...]
> mèr) Vi vil så gerne prøve det men hvordan kommer man "igang" med det
> ? Er der nogen der har nogle erfaringer med det som kan hjælpe os?

Ja, Kom til mig, så hjælper jeg jer i gang!
Nå men alvor gemt i spøg til side.

Der er mange indgangsvinkler til et s/m forhold så først og fremmest,
skal i gøre jer klart, hvad er det der tænder jer?
Er det reelt, eller er det fantasien om at udleve det, der tænder og måske
ikke selve det at gøre det?
Er det dominans, ydmygelse, eller straf/smerte der tænder?
Bondage, hvor hun er hjælpeløs og du kærtegner hende til orgame?
Bondage, hvor du påføre hende smerte ( pysisk/fysisk), til hun overgiver
sig og gør ting hun ellers tager afstand fra?

Der er lige så mange facetter i et s/m forhold som der er mennesker!

Et s/m forhold bygges op gennem tillid, respekt, 110% ærlighed og
troværdighed, at være masochist og ligge sit liv i sardistens hænder
er noget der kræver en helvedes masse af sardisten, ærlighed,
troværdighed, der skal bevises også i dagligdagen uden for s/m
rammerne, aldrig at udstede trusler, der ikke har med s/m forholdet at
gøre.

Når i går i gang, skal i aftale et stopord f. eks. muselmalet porcelain,
hvor efter du omgående stopper, hvis hun er bundet, løsner hende ,
kysser og kærtegner hende, holder om hende, forsikre hende om at
du elsker hende, at hun modig og ubeskrivelig dejlig, at hun har givet
dig en fantastisk oplevelse, at du aldrig vil svigte hende etc. etc.
Bag efter skal du lade hende snakke op ad døre og ned ad stolper om
hvad hun oplevede og følte, hvad hun kunne tænke sig anderledes osv.
forhåbentlig endende med at i går i seng sammen og har sex som i
plejer, men hvor du er mere opmæksom end du plejer ( giver hende
en ekstre belønning for hendes m indsats, m'eren skal belønnes for
hendes del af jeres fælles sexliv, så får hun lyst til og behov for at
udvide sine grænser) Tillid, troværdighed sikkerhed og ærlighed,
er alfa og omega i et s/m forhold.

http://www.passioner.dk/ er en sød s/m side som i begge måske
kan få noget at snakke om ud fra.
Opfordre din kæreste til at melde ud her i gruppen om sine tanker
om et s/m forhold, det kan hjælpe hende og dig til at finde netop
det i har brug for ( og du kan se om du er/bliver jaloux når mændene
i gruppen flirter med hende og hun respondere på det, for i et s/m
forhold, må der ikke kunne opstå vrede eller hævnfølelser, for så
risikere du at havne i fængsel for mord, du skal kunne tænde
på at andre mænd har lyst til hende og hun er din uanset hvordan
hun får andre mænd til at savle med sin sexede flirten, med undertitlen:
Ha! Ha! i kan bare ikke få mig, jeg tilhøre pepss )

Kort sagt et s/m forhold kræver en 110%'s følelsesmæssig afklaring
fra s'erens side, så det alene er kærlighed uden vrede, had og hævnlydt,
der er drivkraften bag din behandling af m'eren.

Ok, der findes m'ere, for hvem følelsen af at have overlevet, er det
ultimative for deres seksuelle tilfredsstillelse, men de skal tælles i
promiller

MVH
Henning

Fra : nuser

Dato : 05-04-04 17:16

"Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
KLIP>

>Når i går i gang, skal i aftale et stopord f. eks. muselmalet porcelain,
> hvor efter du omgående stopper, hvis hun er bundet, løsner hende ,

Vil allerførst give Henning ret i hans bemærkning, men vil samtidig
opfordre til foruden et stopord at have en pauseord, som for en tid stopper
den aktivitet der er igang, og også et ord der betyder "gå endelig videre,
det er smadder rart". Selv bruger vi , rød for STOP, gul for pause, og grøn
for gå videre. (I SMil bruges Cirkus, som stopord)

Vil så samtidg henvise til debatsiden http://sm-debatten.dk/default.asp
som er et godt sted at hente gode råd.

Mange hilsner og god fornøjelse i Det sorte univers

Nuser

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 07-04-04 01:29

> [...]
grøn
> for gå videre. (I SMil bruges Cirkus, som stopord)

Det med at bruge ordet "Cirkus" er en halv sandhed du er løbet med..

Det er rigtig at de HAR BRUGT DET, men der er flere og flere der går bort
fra det, og undlader helt stopord..

Dette er ikke fordi det skal være så hardcore som mulig.. Tværtimod.. Der
har flere episoder, hvor masochisten IKKE brugte sit stopord, og sadisten
derfor ikke stoppede i tide.
Derfor er man begyndt i stedet for at overlade ansvaret til sadisten, så
masochisten kan koncentrere sig om at nyde..

Og før nogen himler op om at jeg ikke ved hvad jeg taler om: Jeg er faktisk
selv gammel medlem af SMil København, og har hørt dette fra indtil flere
medlemmer derinde... Både masochister og sadister.

/Henning

Fra : nuser

Dato : 07-04-04 08:21

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev i en meddelelse
KLIP

> Det er rigtig at de HAR BRUGT DET, men der er flere og flere der går
bort
> fra det, og undlader helt stopord..

Dette med at lege uden stopord.kan jeg på ingen måde anbefale. Det ligger
et kæmpepres på S'erens skuldre. Ikke at stopordet er det eneste der skal
kunne stoppe legen. Det kunne jo også være at S'eren syntes sine grænser
overskredet. Og er man ny i universet syntes jeg det er alfa og omega at
have et stopord. S'eren kender endnu ikke m'eren grænser og reaktioner. At
S'eren så samtidog skal have in mente at m'eren kan forsvinde i subspace og
derved ikke være i stand til at bruge sit stopord er så en anden sag.

Men summa sumarum S/m lege kræver stoprod efter min mening, også selvom
disse aldrig bliver brugt, så skal de være der. Vi skulle jo nødig ende med
en sag som den i Randers igen

KLIP

> [...]
> selv gammel medlem af SMil København, og har hørt dette fra indtil flere
> medlemmer derinde... Både masochister og sadister.

På SMil's hjemmeside http://www.sado.dk/ står der faktisk at de bruger
stopordet "cirkus" og jeg er sikker på at barmanden stadig vil skride ind
hvis der bliver sagt cirkus og det ikke bliver respekterer. I alt til fald
i Århus...har ikke haft den glæde at besøge København

Med venlig hilsen

Nuser

Fra : pepss

Dato : 07-04-04 09:04

"Henning" skrev

> Ja, Kom til mig, så hjælper jeg jer i gang!

takker for tilbudet meeeen.....

> Der er mange indgangsvinkler til et s/m forhold så først og fremmest,
> skal i gøre jer klart, hvad er det der tænder jer?

Det er jo så ikke så let at sige når man ikke har prøvede noget af det
endnu...

> [...]
> Bondage, hvor du påføre hende smerte ( pysisk/fysisk), til hun overgiver
> sig og gør ting hun ellers tager afstand fra?

jeg ved ikke helt men min kærste tænder på dominans/bondage. Du har vel ikke
en ide til hvad en god "begynder lej" kunne være?

> http://www.passioner.dk/ er en sød s/m side som i begge måske
> kan få noget at snakke om ud fra.

ja den side har jeg også besøgt på min fer rund på nettet det er mange
gode side om s/m desværre mest for mér sysnes jeg...

> Opfordre din kæreste til at melde ud her i gruppen om sine tanker
> om et s/m forhold, det kan hjælpe hende og dig til at finde netop
> det i har brug for

det er så her med gjort!

du (og andre) skal have rigtig mange tak for jeres svar!

Fra : Henning

Dato : 07-04-04 21:33

pepss wrote:
> "Henning" skrev

> takker for tilbudet meeeen.....

Åh *G*
Men det er ikke helt ueffen at snakke med en eller anden,
der har dyrket s/m, om jeres forestillinger ud i denne spændende
leg

> jeg ved ikke helt men min kærste tænder på dominans/bondage. Du har
> vel ikke en ide til hvad en god "begynder lej" kunne være?

Bind din kærestes hænder til hovedgærdes stolpe, det samme med
hendes ankler, så hun ligger helt åben for hvad du kan finde på,
anskaf dig en pisk med mange bløde snerte ( 9 halet kat ) med
den kan både kærtegne og slå, samtidig gør det ikke så ondt
som hvis det var en ridepisk eller spanskrør, når hun ligger der,
kan du kærtene/ramme både balder, skød og bryster.

Kan du lave en slipkude? sådan et knop, hvor du ved at trække
i den korte ende af rebet, kan løsne det på ½ sekund, det vil være
en god ide at bruge sådanne knob i starten, hvis der går panik i hende

Senere kan du bruge dobbelt halvstik, som er umulig for "ofret"
at befri sig fra

> ja den side har jeg også besøgt på min fer rund på nettet det er
> mange gode side om s/m desværre mest for mér sysnes jeg...

Tjah, jeg har heller ikke rigtig set nogle gode, prøv at søge på laksholm,
det er et par der har en hjemmeside, men kan ikke huske om der står
noget o S'eren opgave

> du (og andre) skal have rigtig mange tak for jeres svar!

Der er ret mange med livserfaring der skriver her inde, næste
uanset hvad det handler om, er der nogen der har været tæt på
det i deres liv

MVH
Henning

Fra : nuser

Dato : 08-04-04 21:16

"pepss" <olefriis@privat.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> ja den side har jeg også besøgt på min fer rund på nettet det er
mange
> gode side om s/m desværre mest for mér sysnes jeg...

Kan anbefale http://www.soulconnected.dk/ og www.sirnash.dk

Mange hilsner

Nuser