Opskrifter fra Hjemmet (WW)
Fra : Supersilden N.

Dato : 05-04-04 09:48

Hejsa

Er der nogen der ved om det er muligt at skaffe alle de opskrifter der
har været med ugebladet Hjemmet. vedr. WW. jeg kunne nemlig godt tænke
mig af få dem.

På forhånd tak.

Marlene

(har tabt 9 kg. på 7 uger, hurra)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-04-04 10:13

Supersilden N. wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der ved om det er muligt at skaffe alle de opskrifter der
> har været med ugebladet Hjemmet. vedr. WW. jeg kunne nemlig godt tænke

hej Marlene.....
jeg ved ikke om du kan skaffe alle opskrifterne via Hjemmet, ved at skrive
til dem, men det er da et forsøg værd....
men derudover har jeg en opskriftsamling til salg, fra en af de tidligere
gange Hjemmet har haft WW med som "gave"... klik på linket i signaturen, så
kan du finde den der...

--
Knus, Sabina
Bemærk: vi holder oprydnings salg: