Outlook 2000 - Helligdage
Fra : Ole Bust

Dato : 05-04-04 09:49

Når man har tilføjet helligdage i Outlook 2000 slutter de i år 2003.
Hvordan får man dem til at fortsætte i de efterfølgende år?
Mvh.
Ole

Fra : Else Holm

Dato : 05-04-04 10:52

"Ole Bust (slet U3DYS)" <bust@U3DYStdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Når man har tilføjet helligdage i Outlook 2000 slutter de i år 2003.
> Hvordan får man dem til at fortsætte i de efterfølgende år?

Jeg bruger også Outlook 2000. På et tidspunkt registrerede jeg, at
helligdagene var forsvundet - det har jo nok været kort efter nytår,
hvis du siger, at de forsvandt på det tidspunkt - jeg gik ganske
enkelt ind og tilføjede dem igen via Funktioner > Indstillinger >
Kalenderindstillinger > Tiføj helligdage og markerede, at de skal være
danske - - de virker og falder på de rigtige dage - og i min
terminologi er det det vigtigste - hvordan eller hvorfor er lidt
underordnet!

--
Else

Fra : hcma

Dato : 05-04-04 12:10

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> danske - - de virker og falder på de rigtige dage - og i min
> terminologi er det det vigtigste - hvordan eller hvorfor er lidt

Du kan hente opdateringen fra Microsoft her:
http://www.hcma.dk (klik på helligdage)
m v h
hc

Fra : Janner

Dato : 05-04-04 15:02

Hvad med samme til outlook 2003 ?

--
Hygge fra Onkel Jan

Fra : Ole Bust

Dato : 05-04-04 16:21

Tak til hc for tippet.
Nu har jeg da helligdage til og med 2007.
mvh Ole

Fra : hcma

Dato : 05-04-04 19:20

"Ole Bust" <bust@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Tak til hc for tippet.
> Nu har jeg da helligdage til og med 2007.
> mvh Ole

OK, så sletter jeg den igen fra min side.
m v h
hcma

Fra : Svend

Dato : 06-04-04 07:00

Hej hcma

Hvorfor slette den - jeg kunne da også bruge den.

Svend

Fra : Sandman

Dato : 06-04-04 08:41

"Svend" <sni-n-o-s-pa-m@no-sp-am-cubic.dk> wrote in message
> Hej hcma
>
> Hvorfor slette den - jeg kunne da også bruge den.
>
> Svend

Kunne også godt bruge den....

S@ndman

Fra : hcma

Dato : 06-04-04 09:07

"Svend" <sni-n-o-s-pa-m@no-sp-am-cubic.dk> skrev i en meddelelse
> Hej hcma
>
> Hvorfor slette den - jeg kunne da også bruge den.
>
> Svend

OK - så er den der igen.
http://www.hcma.dk (helligdage)
m v h
hc

Fra : Sandman

Dato : 06-04-04 09:38

"hcma" <hcma@has.dk> wrote in message

> "Svend" <sni-n-o-s-pa-m@no-sp-am-cubic.dk> skrev i en meddelelse

> OK - så er den der igen.
> http://www.hcma.dk (helligdage)
> m v h
> hc
-----------
Takker....

Fra : hcma

Dato : 06-04-04 10:49

"Sandman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "hcma" <hcma@has.dk> wrote in message

> Takker....

Fjerner den igen da den også kan downloades direkte hos Microsoft:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=7d4d9017-8d4e-4963-8ba7-d2e91d491f5e&displaylang=da
m v h
hcma