[DVD] Kill Bill
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-04-04 08:41

Here we go again.
Nu hvor der er de første 10-12 versioner af Kill Bill volumen 1 på vej på
DVD, er det jo rart at vide hvilken man skal have fat i.

Ifølge http://www.imdb.com/title/tt0266697/alternateversions er der en
unratet japansk version der indeholder nogle scener der blev klippet væk i
den amerikanske R-rated. Ifølge samme side er der 2 forskellige japanske
versioner, hvoraf den ene har engelske undertekster til den japanske dialog.

Det jeg gerne ville finde, var så en uncut, japansk udgave med disse
engelske undertekster. Hvor kan den findes? Eller er det bedre at vente til
volumen 2 udkommer og så købe et planlagt samlet boxset?

Fra : Brian Nielsen

Dato : 05-04-04 09:36

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message
> [...]
til
> volumen 2 udkommer og så købe et planlagt samlet boxset?

Jeg ville bestemt vente på et eventuelt boxset. Ihvertfald vil jeg vente til
jeg har
set Voume 2, for hvis det viser sig at den stinker, så kan jeg spare de
penge.

/Brian

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-04-04 09:43

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> escribió

> [...]
til
> jeg har
> set Voume 2, for hvis det viser sig at den stinker, så kan jeg spare de

Men vides der noge bestemt om et boxset? Hvis det bare er for at spare penge
gider jeg ikke at vente, da jeg alligevel ikke ser filmen før den bliver
indkøbt på DVD.

Fra : Ole Kofoed

Dato : 05-04-04 13:35

> Men vides der noge bestemt om et boxset? Hvis det bare er for at spare
penge
> gider jeg ikke at vente, da jeg alligevel ikke ser filmen før den bliver
> indkøbt på DVD.

http://www.empireonline.co.uk/ havde dette for et 1/2 år siden:

Looking forward to Kill Bill? Well, you should be looking forward to the DVD
as well, according to Quentin Tarantino, who Empire Online saw today when he
cruised in to London in advance of tonight's premiere, you may need a
separate shelf just to hold his vision for Kill Bill's home release.

"I'm thinking about it big time already," he said. "I can't imagine a better
movie when it comes to great DVD stuff. I'm gonna really play fair as far as
the DVD's concerned, you know? We'll come up with separate DVDs for Volume 1
and Volume 2 and I'll do special stuff for each of those. Then we'll come up
with a real big version with them both together but I won't repeat the
special stuff I put on Volume 1 and Volume 2. I'll do something whole other
from that. I might even do some other little movie thing just to go on that
special double feature version."

As to what exactly this 'other little movie thing' might be, Tarantino's not
telling but the director makes no apologies for his plans to release as many
versions as possible. "I'm all about being a collector man. You know? Come
out with all the different junk you can."

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-04-04 13:38

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> escribió

> http://www.empireonline.co.uk/ havde dette for et 1/2 år siden:

Takker, det ser jo ud til at man skal væbne sig med lidt tålmodighed

Fra : Sulley

Dato : 05-04-04 22:29

> [...]
til
> volumen 2 udkommer og så købe et planlagt samlet boxset?

Den japanske udgave kan fås hos www.cd-wow.com eller hos www.axelmusic.dk

Sulley

Fra : Gromit

Dato : 05-04-04 23:24

Kill Bill istinker da allerede. Det er jo en middelmådig film. Næh, se
hellere Zatoichi af Takeshi Kitan. Den er klasser bedre end Kill Bill.

Fra : Morbid Angel

Dato : 06-04-04 02:06

On Tue, 6 Apr 2004 00:24:05 +0200, "Gromit" <stfa@webspeed.dk> wrote:

>Kill Bill istinker da allerede. Det er jo en middelmådig film. Næh, se
>hellere Zatoichi af Takeshi Kitan. Den er klasser bedre end Kill Bill.

Ja og Zatoichi 26 - Zatoichi The Blind Swordsman, den er på højde med
Kitano's version :)

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Thomas

Dato : 06-04-04 11:22

"Gromit" <stfa@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Kill Bill istinker da allerede. Det er jo en middelmådig film. Næh, se
> hellere Zatoichi af Takeshi Kitan. Den er klasser bedre end Kill Bill.

Tja... Men nu har folk jo nok startet denne tråd fordi de GODT kan
lide Kill Bill... Hvad skal de bruge din kommentar om at den stinker til?

Fra : Brian Nielsen

Dato : 06-04-04 23:36

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message

> "Gromit" <stfa@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Tja... Men nu har folk jo nok startet denne tråd fordi de GODT kan
> lide Kill Bill... Hvad skal de bruge din kommentar om at den stinker til?

Mon ikke det var en slags opfølgning på min antydning af at Tarantino stadig
kan nå
at tabe hele projektet på gulvet i volume 2?

/Brian

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-04-04 23:26

Sulley escribió / skrev

> Den japanske udgave kan fås hos www.cd-wow.com

Den fandt jeg også, men den har ifølge cd-wow kun kinesiske
undertekster.

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Sulley

Dato : 05-04-04 23:57

> Sulley escribió / skrev

> Den fandt jeg også, men den har ifølge cd-wow kun kinesiske
> undertekster.
>
> --
Så jeg også, men har lige sendt dem en mail.
Kan da kun håbe at der UK-tekst på...

Sulley

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-04-04 07:59

"Sulley" <amin-j@stofanet.dk> escribió

> Så jeg også, men har lige sendt dem en mail.
> Kan da kun håbe at der UK-tekst på...

Jeg ville da være taknemmelig hvís du sendte deres svar her i gruppen

Fra : Erik

Dato : 06-04-04 14:07

"Sulley" <amin-j@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Den japanske udgave kan fås hos www.cd-wow.com eller hos www.axelmusic.dk

Det skal lige siges at den hos axel er reg.0 og den hos cd-wow er reg.3.
Udover at den ene har engelske tekster og den anden (måske) ikke har,
hvad er så forskellen på disse to? - for der er da en gigantisk prisforskel.

--
Erik