Sup- Steg -Is Musik i Randers
Fra : *trads*

Dato : 05-04-04 08:26

Hej
Kender i en der kan spille til vores bryllup d 29/5 ???
Vores budget er ikke ret stort , og dem jeg har kikket på tager fra 4500kr
og op

Har i evt nogle link til personer jeg kan kontakte ??

Henrik Olesen
Randers

Fra : Michael Lund

Dato : 05-04-04 12:45

Hej
Måske http://www.festmusiker.dk/ Han ser da umiddelbart lidt billigere ud.

Ellers prøv dette link:
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Festmusik+%2Bbryllup&meta=lr%3Dlang_da
Det er en søgning i GOOGLE det kan være der er noget...

Held og lykke.
/ Michael

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 05-04-04 12:47

*trads* <trads@get2netFJERN.dk> wrote:
> Har i evt nogle link til personer jeg kan kontakte ??

Hej Henrik

Der er masser af muligheder, til mange forskellige priser,
men meget under 4500 kr for en hel aften kommer I nok desværre ikke.
Prøv at løbe nogle af disse igennem:

www.musiklinien.dk ( musikere fra hele landet, med on-linebooking )
http://www.musikshow.dk/medlemmer/naeste.asp ( Musikere fra Århus)
www.musikfyn.dk ( Musikere fra Fyn, nogle spiller i hele landet )

God fornøjelse

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik