Priskrigen på brændstof - overblik i Århus~
Fra : Klaus Jensen

Dato : 05-04-04 07:40

Hej!

I over et år har jeg nydt godt af den dejlige priskrig, og der var lang tid
mellem jeg gav over 5kr for en liter diesel... Det passede nemlig altid med
at Metax på Skanderborgvej i Århus var billigst. Derfor var det ikke
nødvendigt at orientere sig om priserne... Men det er det nu, for de har sat
priserne op.

Så var det jeg tænkte: I disse edbpriser-tider mm, er der så ikke et sted
man kan følge med i priserne på f.eks. diesel i Århus/Horsens området, så
man altid kan se, hvem der er billigst for tiden? Jeg er klar over der vil
være forskelle i løbet af dagem, men hvis bare man kan finde de stationer
der kriges mest, så er der vel en rimelig chance for at få den billigste
diesel?

Andre tips til hvordan jeg får den billigste diesel er naturligvis også
velkomne. :)

- Klaus

Fra : John Sahl

Dato : 05-04-04 07:54

http://www.benzinpriser.dk/RegionalPrices.aspx

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : taina

Dato : 05-04-04 14:21

> http://www.benzinpriser.dk/RegionalPrices.aspx

Jeg søger på Århus Amt og diesel og får ingen resultater overhovedet?

mvh. tina

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 05-04-04 14:37

"taina" <tinachristoffersenFJERNES@hotmail.com> writes:

> Jeg søger på Århus Amt og diesel og får ingen resultater overhovedet?

Du skal enten vælge kommune så du får en lokalpris. Fx. på ovenstående
side kan du vælge Århus (under område). Hvis du vil have for hele
Århus Amt, så skal du vælge Amtspriser i menuen til venstre.

/Thomas

--
/"\ | Human Knowledge Belongs To The World
\ / | -- Milo Hoffman in "AntiTrust"

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 05-04-04 07:50

"Klaus Jensen" <no@spam4me.dk> writes:

> [...]
> der kriges mest, så er der vel en rimelig chance for at få den billigste

Har du prøvet benzinpriser.dk ? Der bliver hvert fald jævnligt
opdateret og jeg syntes også at det plejer at passe. Man skal dog
naturligvis ikke forvente at de priser der blev indberettet igår
nødvendigvis passer.

Desuden kan den, hvis du har mobil der kan WAP, bruges mobilt sådan at
du kan få et overblik hvis du ikke lige har tjekket inden du er taget
hjemmefra.

Mvh
Thomas