Indsætning af rækker iJTable
Fra : Martin Bratbo

Dato : 05-04-04 01:36

Jeg er ved at lave en applikation hvor det skal være muligt at redigere
visse data i en JTable, jeg har brug for at kunne indsætte en række over
den valgte celle, enten ved at bruge [insert] tasten eller ved at trykke
på en knap i formularen. Den første celle i den nye række skal blive den
celle der redigeres.
Er der nogen der har en idé om hvordan det kan gøres?

Med venlig hilsen

Martin Bratbo

Fra : Martin Bratbo

Dato : 05-04-04 10:55

Martin Bratbo skrev:
> [...]
> celle der redigeres.
> Er der nogen der har en idé om hvordan det kan gøres?

Jeg har løst problemet, det hjalp at sove på det og læse dokumentationen
igen

Med venlig hilsen

Martin Bratbo