Darkness
Fra : Morten Steen

Dato : 05-04-04 01:18

Har nogen set den? Så den lige i fredags, uden at have hørt noget om den
overhovedet!

Må sige jeg var positivt overrasket. Meget effektfuld. (Dog er det mig en
gåde at alt i Spanien åbenbart foregår på engelsk. Radioprogrammer, aviser
osv.)

Dog var faderen en irriterende eksistens - han blev bare ikke spillet godt
nok.

Fin lille film, hæderlig slutning. Andre der vil kommentere?

Morten

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 05-04-04 08:29

On Mon, 5 Apr 2004 02:18:08 +0200, "Morten Steen"
<morten.x@NOSPAMfilm.dk> wrote:

> [...]
>nok.
>
>Fin lille film, hæderlig slutning. Andre der vil kommentere?

Jeg syntes, den er visuelt flot, men historien er jo det rene vås.
En film, jeg helt havde glemt, indtil jeg så dit indlæg.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Morten Steen

Dato : 05-04-04 10:54

> Jeg syntes, den er visuelt flot, men historien er jo det rene vås.
> En film, jeg helt havde glemt, indtil jeg så dit indlæg.

Ha-ha ja. Det har du faktisk helt ret i. Historien var temmelig plat. Den
vil næppe heller ryge på min top 10, men min umiddelbare reaktion står jeg
ved. Fin lille film, gode gys.

Morten

Fra : @

Dato : 05-04-04 12:49

"Morten Steen" <morten.x@NOSPAMfilm.dk> skrev i en meddelelse

> Ha-ha ja. Det har du faktisk helt ret i. Historien var temmelig plat. Den
> vil næppe heller ryge på min top 10, men min umiddelbare reaktion står jeg
> ved. Fin lille film, gode gys.

Jeg er enig. Jeg giver den 3 ud af 5!