Maling på gilera
Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 05-04-04 00:18

Hejsa

Alle de sorte skjolde på en gilera stalker. Hvor farve har de...??
Ja ved at de er sorte, men er det en bestemt farve sort ???

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : Mikkel Lund

Dato : 05-04-04 11:25

"Tobias Haugaard Klint" <webmaster@FJERENDETTEscooterhoved.dk> skrev i en
meddelelse news:c4q53n$qak$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Alle de sorte skjolde på en gilera stalker. Hvor farve har de...??
> Ja ved at de er sorte, men er det en bestemt farve sort ???

Hej Tobias

Tror ikke Gilera reklamere med hvilken farve der scootere har.
Så du bliver nok nød til at prøver dig fra.

Hilsen Mikkel

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 05-04-04 17:35

Mikkel Lund wrote:
> Hej Tobias

Hej

> Tror ikke Gilera reklamere med hvilken farve der scootere har.
> Så du bliver nok nød til at prøver dig fra.

Okay.. det tror jeg nu heller ikke at de gøre, men det kunne være at der var
nogen i gruppen da har fået samme "syge" ide!

Fra : Brian A.

Dato : 05-04-04 20:26

"Tobias Haugaard Klint" <webmaster@FJERENDETTEscooterhoved.dk> skrev i en
meddelelse news:c4s1rd$6vv$1@sunsite.dk...
> Okay.. det tror jeg nu heller ikke at de gøre, men det kunne være at der
var
> nogen i gruppen da har fået samme "syge" ide!

Måske du kan få lidt hjælp hos en autolakerer - nogle, hvis ikke alle, har
en dims de holder mod lakken som "scanner" farven og finder farvekoden -
bruges fx. når en bil skal have omlakeret en dør. Det kunne være de ville
hjælpe dig...

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 05-04-04 21:16

Brian A. wrote:
> [...]
> alle, har en dims de holder mod lakken som "scanner" farven og finder
> farvekoden - bruges fx. når en bil skal have omlakeret en dør. Det

Tak for rådedene!