Hvilket 9800 pro?
Fra : sls

Dato : 04-04-04 22:24

Jeg skal vælge imellem disse 2 modeller.

Sapphire RADEON 9800 Atlantis Pro

Eller et HIS Excalibur Radeon 9800 PRO
Det skal ikke være IceQ modellen.

Er det ligemeget hvad for et af dem man køber?
Det er vel samme chip, men hvad med rammene,
er de lige hurtige?

Jeg har også tænkt mig at smide en
ZALMAN VGA Heatpipe ZM80C-HP på
http://www.zalman.co.kr/english/product/ZM80C-HP.htm
Og montere den blæser man kan købe med ZMOP.
http://www.zalman.co.kr/english/product/ZM-OP1.htm
Er det nok at køre blæseren i silent mode på et 9800 pro kort?

Mvh Sid

Fra : Vega

Dato : 05-04-04 15:40

Hej.

"sls" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal vælge imellem disse 2 modeller.
>
> Sapphire RADEON 9800 Atlantis Pro
>

> Eller et HIS Excalibur Radeon 9800 PRO
> Det skal ikke være IceQ modellen.

Køb dette kort, har det selv. Det er et kanont godt kort, og genial blæser
der sidder på.

> [...]
> http://www.zalman.co.kr/english/product/ZM-OP1.htm
> Er det nok at køre blæseren i silent mode på et 9800 pro kort?

Hvis du køber IceQ er det ikke nødvendigt at skifte bæser. Du kan køre den
på fulde omdrejninger, og det kan ikke høres.

Mvh. Vega.

Fra : sls

Dato : 05-04-04 20:29

> Hvis du køber IceQ er det ikke nødvendigt at skifte bæser. Du kan køre den
> på fulde omdrejninger, og det kan ikke høres.

Ja, men jeg har en Visperbox på mit kabinet, og der skal ikke spyttes varm
luft ud
bag grafikkortet. Ellers havde jeg købt IceQ modellen.

Mvh Sid

Fra : Vega

Dato : 05-04-04 20:58

> Ja, men jeg har en Visperbox på mit kabinet, og der skal ikke spyttes varm
> luft ud
> bag grafikkortet. Ellers havde jeg købt IceQ modellen.

Hvorfor ikke det. Hvad gør en Visperbox? Den smider jo varmen helt ud af
kabinettet.

Mvh. Vega.

Fra : sls

Dato : 05-04-04 21:12

> Hvorfor ikke det. Hvad gør en Visperbox? Den smider jo varmen helt ud af
> kabinettet.

Visperbox, er en støjdæmpet boks man sætter bag på computeren, så man
minimer støj fra PSU osv.
Den er så delt op i 2 rum, hvor den trækker kold luft ind i bunden (der hvor
GFX kortet sidder) og spytter den varme luft ud i toppen, ved PSU.

Mvh Sid

Fra : Johnny B [2000 Frb.]

Dato : 06-04-04 23:25

det er fra et NoiceControl kabinet .... iøvrigt et dejligt kabinet, der bare
mangler lidt int. drev plads

Johnny
--------
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail