Andet multimedie
Hjælp til Paint Shop Pro 8
Fra : Malene Hald

Dato : 04-04-04 22:04

Jeg har et lille problem med mit nyerhvervede program:

Når jeg har scannet en fil en som er f.eks. 3000x2000 pixels. Så vil jeg
selvfølgelig formindske den lidt, men nu protesterer programmet og siger jeg
ikke har diskplads nok, men jeg har masser. Den foreslår så, at jeg skal
rette mine "memory settings", men jeg kan ikke hitte nogen sådanne i
programmet. Jeg går ud fra, at det er en indstilling der fortæller
programmet hvor meget hukommelse den må bruge ....

Nogen proffer derude?

Fra : emj

Dato : 04-04-04 22:39

On Sun, 4 Apr 2004 23:03:45 +0200, "Malene Hald"
<REMOVESPAMmalenehald@raptus.dk> wrote:

> [...]
>programmet. Jeg går ud fra, at det er en indstilling der fortæller
>programmet hvor meget hukommelse den må bruge ....

File/preference/General/Undu

Lav et tilstrækkeligt stort tal i Undufeltet.
Hilsen emj